Demonfudge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 "Skal du brød eller lompe? Alt på?" Nå som vi er inne på Pølsestasjonene; Shell-stasjonene som deler ut Trumf-kort og bensin(?)kortene sine irriterer meg. "Har du Trumf-kort?" "Nei, men vil ikk.." "Men DAAAAAA ordner vi deeeet" "Nei, seriøst, jeg vil ikke ha det." "Men du får så mange fordeler" "Øh, ja, men jeg vil fortsatt ikke ha det." Så kommer jeg tilbake senere på dagen og får samme regla igjen. Hver jævla gang jeg er der så blir jeg spurt om bilvask, noe til kaffen, Trumf-kort, bensinkort, kaffekort, tippekort, Visakort. AAAAH! Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 @Demonfudge: Her er et triks jeghar brukt siste halv-året og det funker helt flott. Jeg svarer: Nei! Jeg trenger ikke da jeg flytter utenlands snart. Blir som regel stilt da. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) "To wiener i brød, takk" "I ett brød?" "Ja takk, et halvt brød til hver av oss høres bra ut" "Og det var det hele?" "Tja, har du noe mer å foreslå?" Endret 25. november 2010 av Konformisten Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg svarer:Nei! Jeg trenger ikke da jeg flytter utenlands snart.Blir som regel stilt da. Har begynt å si at jeg har glemt det i bilen, men det hender at jeg da får et nytt et. Skal begynne å si det du sier, jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Eller så sier du bare nei takk. Jeg har aldri opplevd at de prøver å pushe på meg kort på bensinstasjonen. Har faktisk opplevd det én gang på Posten, men da sa jeg nei takk, og når hun spurte igjen sa jeg at jeg fikk bedre fordeler hos min nåværende bank og så gikk jeg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg synes det er veldig lite greit med folk som tuter bak deg, bare fordi du ikke har lyst til å prøve deg på ei luke som du kanskje kunne greid. Hvis det ikke står en utrykningsbil bak meg, står det mest sannsynlig ikke om livet heller - og jeg synes ikke det blir riktig for meg å kaste meg ut og MULIGENS lage en farlig situasjon/bryte vikeplikten fordi andre har det travelt. Jeg opplevde noe lignende en gang. Det morsomme var at da det endelig kom en luke stor nok til at jeg kunne kjøre ut, kjørte idioten bak forbi på høyre side og presset seg inn foran meg. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det som irriterte meg mest i går var at folk ikke klarte å bruke blinklys ut i fra rundkjøringen. Helt utrolig hvor mange som gjør det, folk tilpasser ikke farten inn i rundkjøringen og de legger seg heller ikke i riktig fil. Dette medfører da mindre flyt i trafikken og en irritert sjåfør. Skal sies at jeg kjører med "L" bak, men jeg føler selv at jeg kan reglene bedre enn mange i trafikken, spesielt når de oppfører seg som idioter i trafikken. Værste er vel at folk ikke kan høyreregelen og er generelt sløve i trafikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Velkommen i blinklysklubben! Det er mange av oss, vi møtes hver onsdag i forskjellige rundkjøringer! Men det skal sies altså - i går og i dag tidlig hadde jeg ett prosjekt hvor jeg talte antall blinkende biler i rundkjøringer - og yrkesjåførene er overrepresentert i slikt. Bilistene derimot er det maks 10% av som blinker. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg synes det er veldig lite greit med folk som tuter bak deg, bare fordi du ikke har lyst til å prøve deg på ei luke som du kanskje kunne greid. Hvis det ikke står en utrykningsbil bak meg, står det mest sannsynlig ikke om livet heller - og jeg synes ikke det blir riktig for meg å kaste meg ut og MULIGENS lage en farlig situasjon/bryte vikeplikten fordi andre har det travelt. Jeg opplevde noe lignende en gang. Det morsomme var at da det endelig kom en luke stor nok til at jeg kunne kjøre ut, kjørte idioten bak forbi på høyre side og presset seg inn foran meg. Aner du hvor ufattelig irriterende det er å ligge i kø med en ronk som ligger fremst som skal ha 2mil luke for å kjøre på? Flere ganger opplevd å stå som bil nr 2 og irritere meg hinsides over vedkommende foran. Jeg sitter å teller for meg selv hvor mange luker vedkommende kunne tatt, men fortsatt står å nøler. Selv når biler i mot bremser og blinker frem, så står de bare der som et spørsmålstegn. Jeg bruker som regel bare å banne høyt i bilen, jeg tuter aldri, men det frister noe sinnsykt. Som regel hvis det går helt for jævli lang tid, så kjører jeg bare ved siden av og tar luka som er like stor som alle de 30 andre som han foran har stått og ventet på uten å kjøre. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Den som tier samtykker . Tut og vær glad. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg synes det er veldig lite greit med folk som tuter bak deg, bare fordi du ikke har lyst til å prøve deg på ei luke som du kanskje kunne greid. Hvis det ikke står en utrykningsbil bak meg, står det mest sannsynlig ikke om livet heller - og jeg synes ikke det blir riktig for meg å kaste meg ut og MULIGENS lage en farlig situasjon/bryte vikeplikten fordi andre har det travelt. Jeg opplevde noe lignende en gang. Det morsomme var at da det endelig kom en luke stor nok til at jeg kunne kjøre ut, kjørte idioten bak forbi på høyre side og presset seg inn foran meg. Aner du hvor ufattelig irriterende det er å ligge i kø med en ronk som ligger fremst som skal ha 2mil luke for å kjøre på? Ja, jeg gjør det, men i dette tilfellet var det ingen luker som var store nok. Jeg kunne jo selvsagt ha kastet meg ut i krysset og satset på at de som kjørte på forkjørsveien klarte å bremse i tide, men jeg valgte å heller bli stående i et minutt ekstra. 6 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvis idioten bak deg ligger med feil lys, hvordan gjør man da vedkommende klar over at han kjører med feil lys? Kjørte strekninga Oslo-Bergen i går, og opplevde at 3 TRE biler presterte og kjøre med langlys på midt på dagen, den ene hadde riktignok bare langlys på i ene lykta.. Jeg blei så irritert på han til slutt, grunnet at han tok meg igjen hver gang det blei 60 sone, da han holdt en stabil fart på 75 samme hvilken fartsgrene det var, at jeg blinka meg ut, satt på tåke kjøre og langlys og lå bak han ei stund, før jeg kjørte forbi igjen.. Men neida, tok han hintet ? Heldigvis fikk vi en bil mellom oss, og det blei slutt på møkkaveiene og 80 sone over lengre tid. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Aner du hvor ufattelig irriterende det er å ligge i kø med en ronk som ligger fremst som skal ha 2mil luke for å kjøre på? Ja, jeg gjør det, men i dette tilfellet var det ingen luker som var store nok. Jeg kunne jo selvsagt ha kastet meg ut i krysset og satset på at de som kjørte på forkjørsveien klarte å bremse i tide, men jeg valgte å heller bli stående i et minutt ekstra. Får være glad for at hver enkelt tar uavhengige avgjørelser, og ikke andre trafikanter som bestemmer hvilke sjanser man skal ta. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 I dag så jeg en som ikke hadde bremselys. Kjørelysene virket, men det var ikke bremselys på bilen i det hele tatt. Det er relativt farlig i rushtrafikken, selv om hastighetene ikke er så veldig høye. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvis idioten bak deg ligger med feil lys, hvordan gjør man da vedkommende klar over at han kjører med feil lys? Jeg pleier å blinke med bremselys/tåkelys. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 I slike tilfeller vipper du bakspeilet opp og skrur på tåkebaklys(ene) og lar di være på inntil bilistyen bak har tatt pooenget eller blir borte. 3 Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 I slike tilfeller vipper du bakspeilet opp og skrur på tåkebaklys(ene) og lar di være på inntil bilistyen bak har tatt pooenget eller blir borte. Jeg er også tilhenger av slik skadedyrbekjempelse. I beste fall blir uvesenet helt borte. 3 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 OMG så jævli mange idioter.. 2 nesten kræsj på en dag.. 1: Kom i rundkjøringa og skulle ta 3 avkjøring ut, la meg inn og blinka så kom det en kjærring som sansynligvis ikke så meg og skulle inn, og kjørte rett mot meg så jeg måtte kjøre OPP på rundkjøringa for og ungå en kolisjon. 2. Var en med nødblink som sto stille i en sving, jeg kjørte forbi og akkurat da jeg var på sia ga han full gass så jeg måtte bråbremse når det kom en bil imot Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Mye idioter.. Inkl. meg idag. Glatt på veien og ikke gruset noe særlig akkuratt utenfor her, så jeg lekte litt rally da kjører fremover, og bremser ned når jeg nærmer meg en sving. Men merker jo fort at bremsene ikke får tak i det hele tatt og jeg er på vei i grøfta. Tenkte bare faen heller, vrengte over rattet i håp om at den ville gripe etterhvert og stå på bremsen. Endte med at bilen snudde seg 180 grader rundt og jeg ble utrolig letta! Mer respekt for kong vinter dette året og. Spes her de ikke salter veiene.. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Håper dette sier sitt. ForBANNA irriterende... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå