MailMan13 Skrevet fredag kl 17:14 Del Skrevet fredag kl 17:14 1 hour ago, Sovna said: For å unngå disse stansene må man faktisk ha større avstand(luker.) Har du merket hvordan det ofte er kø i kanskje en kilometer forbi krysset/rundkjøringen som var flaskehalsen? Det er alle toskene som slipper bilen foran 5-6 sekunder foran seg for å "holde jevn fart", og ikke følger på bilen foren, selv om det ikke er noen hindringer. Skal ikke mange som kjører sånn til før køen forplanter seg langt utenfor der hindringene er. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet fredag kl 17:23 Del Skrevet fredag kl 17:23 MailMan13 skrev (7 minutter siden): Har du merket hvordan det ofte er kø i kanskje en kilometer forbi krysset/rundkjøringen som var flaskehalsen? Det er alle toskene som slipper bilen foran 5-6 sekunder foran seg for å "holde jevn fart", og ikke følger på bilen foren, selv om det ikke er noen hindringer. Skal ikke mange som kjører sånn til før køen forplanter seg langt utenfor der hindringene er. Jada, ser de situasjonene stadig. Nei, i de situasjonene blir det andre koder man må knekke. Gjerne et par armer og bein. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Karltorbj skrev (14 timer siden): Kan ikke huske hvem og hvor jeg leste det, men det var noen som kjoerte en test med 10 biler, som kjoerte i ring. Det var bare noedt for aa skjaere seg. Det gikk senere og senere og saa var det bom stopp. Det er jo de kreftene, som er i sving, i et stoerre perspektiv, ute i trafikken ogsaa. Denne her du tenker på? 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) Hansien skrev (4 timer siden): Denne her du tenker på? Ha-ha.. Var det denne ja. En nisse prøvde engang i tiden å fortelle meg om dette prosjektet. Han beskrev og uttrykte at bilene kjørte eksakt like fort, og de kjørte i like spor hver runde. Identisk? spurte jeg. Ja. 100% identisk? ja, ja.. "Det finnes ingenting som er 100% identisk, selv ikke i vår nano verden gjør det det.." Selv ikke en bølge i havet er identisk. "Joda, det var identisk for faen.." skrek han til meg. "Fint, da vet jeg det. Da blir det altså kø i et pariserhjul også med andre ord.."🤣 Endret 18 timer siden av Sovna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå