Theo343 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 "this is how you treat parking pricks" https://youtu.be/cWiPROxS2HA?t=22m34s 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 En fin måte å sørge for at man selv blir tauet vekk. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 "this is how you treat parking pricks"https://youtu.be/cWiPROxS2HA?t=22m34s Hvis man selv klarer å stå lovlig, er dette genialt. Han jeep'en til venstre ser ut til å stå helt lovlig. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Veldig voksent å ty til vold. Ikke at det er så voksent å ripe opp andres biler med vilje heller. Går dere alle i barnehagen eller? Vold eller hærverk hører ingen steds hjemme, men man kan gjerne tipse parkeringsselskapet eller stille seg så nærme som mulig (, men lovlig). Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Det der er en fake prank, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Ene jeepen er vel samme som i denne videoen: Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Hei, alle. Det er opprettet en gruppe på Facebook ved navn "Trafikalsk klagemur", etter inspirasjon fra denne tråden. I gruppa kan man poste alt mellom himmel og jord som gjelder trafikk, også bilder og videoer. Formålet er å inspirere til bedre opptreden i trafikken. Velkommen til å bli med i gruppa! (Se regelverk) Ikke mye trøkk der enda? Gruppa er ikke søkbar forresten, det kan kanskje være lurt å ordne. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Kanskje folk ønsker å være anonyme og ikke kobles til et virkelig navn her. 3 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Å, dette anonymi-hysteriet.... 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Hvorfor bruke Facebook, når vi kan diskutere her? Bruker kun FB til hobby, venner og familie 5 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Angående tidligere diskusjon om dobbeltparkering. Dette er kongen over alle konger i håndtering av slike tilfeller! [Youtube] [/Youtube] 5 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 At du støtter slikt skadeverk sier mest om deg. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gromle Skrevet 17. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2018 At du støtter slikt skadeverk sier mest om deg. Smalt det fra han som truet med vold dersom det kom en ripe på hans bil 15 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg støtter ikke skadeverk men hindrer gjerne at det gjentar seg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Vegard# Skrevet 22. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2018 Dere må huske at selv om noen står dobbeltparkert, betyr det ikke at de er som Snylter. Dersom oppmerkingen er dårlig har rekka en tendens til å "forskyve seg" slik at det som er fornuftig parkering ifht. bilene ved siden av ender opp med å være midt på ei stripe. Når bilene rundt etterhvert drar ser det ut som bilen som står igjen har parkert som en idiot. 11 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Folk som bremser først og så blinker. Dø. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Tror det bare er én forklaring på all den rare og sløve kjøringen. At kvaliteten på sjåførlærere har sunket drastisk og at man har mistet oversikten på kvaliteten jevnt over. Med mindre det er middelaldrende og eldre mennesker som ikke lenger klarer å kjøre bil ordentlig. Hvis sistnevnte bør man begynne med 5-års tester. Egentlig skremmende at folk har blitt så utrolig sløve i trafikken. Hvis man skal ta det som et signal på utviklingen til samfunnet som helhet ville jeg begynt å se litt på det. Vi kan alle glemme noe eller bli distrahert et lite øyeblikk, men trafikken i dag virker mye mer symptomatisk. EDIT: Når det er sagt burde man ta en overhaling av regelverket ift. hva man får lov å betjene utenom ratt, pedaler, lyst/signaler etc mens man kjører bilen. Dette regelverket virker å bære preg av å være laget kort tid etter man gikk fra NMT til GSM telefoner. Vi har nå svære touchskjermer midt i konsollen under frontruta i bilene, med varierende kvalitet på touch og solblending, som jeg absolutt synes fjerner omtrent like mye oppmerksomhet fra trafikken. Hver gang man driver å roter med å finne ting og treffe riktig på touchen så fjerner man blikket og oppmerksomheten fra trafikken. Jeg forsøker å kun holde meg til fjernkontroll via rattet, men noen ting er jeg fortsatt nødt til å gjøre ved å trykke på den forbaska teite touch-skjermen godt under frontruta. Endret 25. august 2018 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Jeg er glad jeg har kan betjene nesten alt ved å enten betjene knapper på rattet eller bruke talekommandoer. 2 Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 1. Folk som kjører i 30 km/t MIDT I VEIEN i 50-sone. La meg ihvertfall få passere (ja, det ligger en bil foran på bildet, men den svinga av lenger bort uten at det hadde noen betydning for bilen foran meg) Møtte på en i dag, kjørte 20 km/t under fartsgrensen og kjørte midt i veien når det var mulig å kjøre forbi. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Nå som det starter å bli mørkt tidlig er det fryktelig irriterende å møte på traktorer med ALT av lys på, blender noe forferdelig på disse trange vegene. Like ille er trailersjåførene som møter kompisen sin og blinker med 20 tusenmetringer.... Endret 3. september 2018 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå