Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klistremerker i frontruta :) Slike som bare går i biter når man skal fjerne dem.

EDIT:

Skyte med luftgevær, stjele vindusviskere og tømme dekk ville jeg absolutt ikke anbefalt. Ene er potensielt livsfarlig og idiotisk.

Et uskyldig klistremerke midt i førerens synsfelt som er litt hassle å fjerne når man står der i kulda etter kinoen er dog en annen sak. Ikke nødvendigvis så store som vist i videoen.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er satt opp parkering forbudt skilt i alle retninger på hver side av veien , ganske vanskelig å ikke få det med seg. Brannvesenet har tilkalt politi ved flere anledninger å fått jagd folk ut fra kino og konsert salene for å få de til å flytte bilene sine for at brannbilen ikke kommer seg forbi. 

Så ja, de står i svært stor grad ulovlig parkert, og er en plage for de fleste beboerne i området, for står de ikke ulovelig midt i veien står de sameienes parkeringsplasser. Det er bare så synd at politiet ikke har resurser til å ta tak i det annet enn å skrive noen advarsler i lokalavisen som ikke blir hørt på.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehehe, kommunale parkeringsvakter :grin:. Slikt har vi ikke på bygda.

Hvem deler ut bøter? I gata mi er det parkering forbudt på vinteren, så brøytebilen kommer forbi. Likevel står det en haug idioter parkert med en halvmeter klaring til fonna, så det blir vanskelig selv for vanlige biler å komme forbi, jeg måtte opp i naboens bed flere ganger. Ringte kommunen en dag jeg var lei, og en time etter hadde 7-8 biler fått en fin gul lapp.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem deler ut bøter? I gata mi er det parkering forbudt på vinteren, så brøytebilen kommer forbi. Likevel står det en haug idioter parkert med en halvmeter klaring til fonna, så det blir vanskelig selv for vanlige biler å komme forbi, jeg måtte opp i naboens bed flere ganger. Ringte kommunen en dag jeg var lei, og en time etter hadde 7-8 biler fått en fin gul lapp.

De ytterst få ganganne det har blitt delt ut noen bøter er det politiet som har gjort dette. Ellers er det et privat selskap som deler ut bøter til de som ikke har betalt i parkeringshuset, men de bryr seg ikke om hva som skjer utenfor dessverre. Vet om flere i sameiet jeg bor i som har sendt klager til kommunen uten dette har vist store resultater...

Lenke til kommentar

De ytterst få ganganne det har blitt delt ut noen bøter er det politiet som har gjort dette. Ellers er det et privat selskap som deler ut bøter til de som ikke har betalt i parkeringshuset, men de bryr seg ikke om hva som skjer utenfor dessverre. Vet om flere i sameiet jeg bor i som har sendt klager til kommunen uten dette har vist store resultater...

Prøv å ringe politiets ikke-nødnummer neste gang da, har de ikke for mye å gjøre kan det fort være de tar en tur. 3-4 kvelder med det så skal du se folk skjerper seg.

Lenke til kommentar

Hva med borttauing på eiers regning?

Da må parkeringsvakter elle politiet inn i bildet først

Ikke når parkeringsplassene tilhører eks. et firma. På en tidligere arbeidsplass ringte respesjonisten etter borttauing stadig vekk på eiers regning.

Men man kan vel ringe et nummer hos komunen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...