LabWeiler Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Nesten ingen som blinker i rundkjøringer.. ¯\_ツ_/¯ Eller i kryss, ved felt skifte og generelt. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Nesten ingen som blinker i rundkjøringer.. ¯\_ツ_/¯ Eller i kryss, ved felt skifte og generelt. Felt skifte er det mange som blinker og ikke, mer 50/50 :/ Kryss er det flere som ignorerer -_- Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Vet dere hva som er værre en folk som ikke blinker? Å blinke midt i krysset!! Da er det jo ikke vits å gjøre det lenger.... 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hvorfor kan ikke folk stoppe på rødt lys? Jeg kom kjørende Munkedamsveien fra Aker Brygge på mc, og hadde grønt lys gjennom lyskrysset I Haakon VIIs gate. Tilfeldigvis ser jeg en bil som kjører i høyre felt bak stillestående biler og jeg begynner å slakke av, og akkurat I det jeg er halvveis gjennom krysset kommer ei dame med ungen sin, begge forøvrig uten belte, ut i mitt kjørefelt. Til tross for at jeg reduserte farten og forutså hva som kunne skje, klarte jeg bare akkurat å stoppe, og ble stående med hjulet ti cm fra døra hennes. Jeg hadde blikkontakt, tuta til hun rygget tilbake, og rusa (tilfeldigvis) motoren i det jeg clutchet. Har aldri sett to så vettskremte mennesker i mitt liv. Hun kjører neppe på rødt igjen med det første. Gopro gikk selvfølgelig tom for strøm like før... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Vet dere hva som er værre en folk som ikke blinker? Å blinke midt i krysset!! Da er det jo ikke vits å gjøre det lenger.... Folk som blinker feil vei. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Vet dere hva som er værre en folk som ikke blinker? Å blinke midt i krysset!! Da er det jo ikke vits å gjøre det lenger....Folk som blinker feil vei. Det kan jeg ikke huske å ha opplevd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Skjer overraskende ofte. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Så er det på'n igjen med vogntog på vinterføre. Hva gjør vel en forbikjøring på feil side av midtdeleren? http://touch.varden.no/nyheter/tre-vogntog-fikk-problemer-pa-glatta-en-mistet-lappen-mens-en-har-fatt-kjoreforbud-1.2195874 Endret 18. november 2017 av LabWeiler Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Så er det på'n igjen med vogntog på vinterføre. Hva gjør vel en forbikjøring på feil side av midtdeleren? http://touch.varden.no/nyheter/tre-vogntog-fikk-problemer-pa-glatta-en-mistet-lappen-mens-en-har-fatt-kjoreforbud-1.2195874 Alle tre vogntog er utenlandske, to av dem fra Litauen Få opp flere kontroller ved grensa så vi slipper å ha disse idiotene ute på veiene. Endret 18. november 2017 av Simkin 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Folk som kjører med blinklyset på i flerfeltsvei. Flott at noen bruker blinklys men husk gjerne å slå det av også. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Traff på han her. Jeg trodde først det var en uttrykning og kjørte inn til siden, men så raskt at det kun var gule lys, og at det bare var en moroklomp som hadde glemt å skru av varsellysene...: Her forleden kjørte jeg også etter en iSekk-lastebil full av søppel, som ikke hadde sikret lasten sin godt nok, og mistet en god del plast på Ring 3. Det jeg så var bare løse plastbiter, men kjørte raskt forbi for å slippe å ligge bak ham. Dessverre har den videoen blitt overskrevet...(Ruljert) Endret 20. november 2017 av KalleKanin Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 E134 stengt pga vogntog på glatta. Hrumpf! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 E134 stengt pga vogntog på glatta. Hrumpf! Med det sagt... Hva med denne? https://www.nrk.no/sognogfjordane/otto-driv-transportfirma-med-fotene-1.13682197 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kan ikke klage over at man, tross utfordringer i livet, oppnår målene sine. Mannen er et forbilde! 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Fantastisk, men hvordan er reaksjonstiden? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Såvidt jeg vet er symptomene på CP svært variabelt slik at noen vil være skikket til å kjøre bil, og andre ikke. Regner med at ved godkjenning av førerkort så er slike spørsmål ivaretatt av myndighetene. Jeg er reddere for utenlandske trailere om vinteren enn denne karen.. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Fantastisk, men hvordan er reaksjonstiden? Det var mine tanker også. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Sikker kjappere en majoriteten av lastebilsjåførene. De sitter jo med nesa begravd i mobilen der de kommer susende. Sånn bare for å virkelig svartmale det. Endret 21. november 2017 av Hansien Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 "Skal bare bytte sang på mobilen" Sterke inntrykk: En mor og tre barn drept. Sjåføren fikk ti år. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Sjåføren fortjente 10 år. Minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå