Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være grei ovenfor mannen som tydeligvis bare har ett sideskilt. Må være flaut å komme tilbake tilbake ut på parkeringsplassen etter å ha levert i barnehagen og oppdage at man har bomma såpass.

 

For man gjør da ikke dette med hensikt?

 

Dette er en barnehage med 160 unger og en liten, trang P-plass med 33 plasser fordelt på 900 m2.

I dag var han tidlig ute og leverte før rushet, men 8:00 - 8:30 er det temmelig hektisk med 33 biler, rygging, unger, sykler og vogner.

Da er det temmelig lusent å okkupere to plasser.

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Det er veldig trist å bli tatt for å kjøre i kollektivfeltet med el-bil. Jeg mistenker at mange av de ikke hadde den fjerneste anelse om at det er spesielle regler i det feltet der.

 

Er det noen som vet om det er skiltet spesielt?

 

Det ble linket til en artikkel i dagbladet, der ser man skiltet, og at det er skiltet spesielt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er skiltet flere ganger langs hele strekningen. Og hver gang kollektivfeltet slutter og det kommer et nytt, er det skiltet på nytt.

Det er rett og slett "jeg gir faen"-modus hos de fleste, og jeg er glad de blir tatt. De skaper like mye kø som alle andre og fortjener ikke å få bruke kollektivfeltet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

For å være grei ovenfor mannen som tydeligvis bare har ett sideskilt. Må være flaut å komme tilbake tilbake ut på parkeringsplassen etter å ha levert i barnehagen og oppdage at man har bomma såpass.

 

For man gjør da ikke dette med hensikt?

 

Dette er en barnehage med 160 unger og en liten, trang P-plass med 33 plasser fordelt på 900 m2.

I dag var han tidlig ute og leverte før rushet, men 8:00 - 8:30 er det temmelig hektisk med 33 biler, rygging, unger, sykler og vogner.

Da er det temmelig lusent å okkupere to plasser.

Er det ikke bare to minutter å slenge fra seg barna?

 

Tvilsomt at dette var en som var redd for dør i siden, heller en som så at det var romslig med plass og dermed ikke var så nøye med å treffe oppmerkingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To minutter ja, pleier å kaste guttungen over gjerdet og hive sekk og ekstra skift etter ham og rope "god dag" mens jeg setter meg inn i bilen igjen :lol:

 

Edit: Sjekka nå.

Det er 170 meter hver vei fra P-plassen til stedet hans i barnehagen, og på veien dit skal men gjennom en grind kle av og plassere matboks og tøy, gjennom 4 tunge dører og vinke morna før det er samme runden tilbake til bilen.

 

Klarer du det på 2 min er du bra svett etterpå ;)

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...