Snylter Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Jeg kan ikke fatte at de parkerer slik, selv rygger jeg inn i 45 graders vinkel så jeg slipper idioter tett innpå. Endret 31. august 2017 av Snylter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg skjønner meg ikke på folk som skal stå ved siden av hverandre Alltid fullt foran inngangen og alltid tomt på de som ligger litt lengre borte Sists jeg parkerte i parkeringshus var i Pirbadet og første delen av parkeringshuset (den rett fram) var såogsi full, mens til venstre så stod det knapt biler Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hva er det ikke å forstå? Det er kortere vei å gå dit folk skal. Sånn er bare mennesker. Bare se på alle gressplenene rundt hvor det er tråkket inn snarveier som sparer folk for 5 meter gange. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Blir ikke helt det samme da en bruker lengre tid å parkere på en full parkeringsplass kontra en med lite biler og det er risikosport Folk som tråkker inn snarveier er på grunn av elendige arkitekter og viser bare hvordan gangbanene skulle ha vært laget 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Folk som tråkker inn snarveier er på grunn av elendige arkitekter og viser bare hvordan gangbanene skulle ha vært laget Amen brother. Dersom man er arkitekt og ikke skjønner prinsippet om at mennesker alltid velger kortest mulig vei til målet, da har man bomma. Kanskje bortsett fra i tilfeller man sparer penger på å kjøre rundt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Bom der ja Endret 1. september 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg skjønner meg ikke på folk som skal stå ved siden av hverandre Alltid fullt foran inngangen og alltid tomt på de som ligger litt lengre borte Sists jeg parkerte i parkeringshus var i Pirbadet og første delen av parkeringshuset (den rett fram) var såogsi full, mens til venstre så stod det knapt biler Du kan prøve det i Oslo på en mandag klokken 10 og se hvor lenge du må lete. Mange parkeringshus er gjerne stapp fulle, selv de aller dyreste. Bankplassen for eksempel. Bildene jeg tok var fra Lysaker, men var en del ledig der, men alene står du i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 På plasser jeg vet det er fullt og jeg må dit, så tar jeg bussen, eller parkerer langre unna Har parkert 1km unna der jeg skulle Kjører f.eks aldri til sentrum i Trondheim 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hvis du faen ikke klarer å kjøre din XC60 inni parkeringshus, så burde du holde deg hjemme, woman. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 På plasser jeg vet det er fullt og jeg må dit, så tar jeg bussen, eller parkerer langre unna Har parkert 1km unna der jeg skulle Kjører f.eks aldri til sentrum i Trondheim Greit nok, ønsker man ikke trange parkeringshus, så tar du ihvertfall konsekvensen av det, istedet for å gjøre livet surt for andre. Det står respekt av det. AtW 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hvordan folk får det til er for meg et under... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Bra parkert av den blå bilen i øverste bilde, MCen har gjort en tabbe dog, han bruke parkert klin oppe i døra til bilen. AtW Endret 1. september 2017 av ATWindsor Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Bilen kom sikkert etter MC Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hadde ikke satsa på å parkere en MC så noen kan bli irriterte og bare velte den bort Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Parkeringshus. Jeg parkerer på et parkeringshus hver dag, og minst en gang i uken sniker en eller annen seg foran meg for å komme først til bommen. Ofte i stor fart, fordi dem kommer fra høyre. Parkeringshuset har Sesam-sesam-løsning (leser bilskilt og bommen åpnes automatisk), som alle brukere sparer tid på. Det finnes også automater man kan betale forparkering på forhånd. Disse som har det veldig travelt har alltid, uten unntak, ikke Sesam-sesam eller betalt på forhånd. Ca. halvparten har ikke engang bankkortet tilgjengelig når dem kjører fram til bommen. Det burde vært en egen utkjøring for oss med Sesam-sesam.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hadde ikke satsa på å parkere en MC så noen kan bli irriterte og bare velte den bort Har gjort det noen ganger, og har ikke ført til trøbbel, tror de fleste tenker (som rett er) at man har tatt noen forhåndsregler i tilfelle noen skader kjøretøyet. AtW Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Bra parkert av den blå bilen i øverste bilde, MCen har gjort en tabbe dog, han bruke parkert klin oppe i døra til bilen. AtW Jeg kjører den blå bilen og MC-en. MC-en står med goood klaring til døra på bmw-en, og kan praktisk talt ikke stå nærmere stolpen. EDIT: Leste feil... Jeg parkerer bevisst MC-en i trygg avstand fra slike, spesielt i et privat parkeringshus.. BMW-en tar jo ikke opp noen betalende plass, så hadde jeg sperret for ham, som kan stå hvor som helst gratis, så ville nok ikke Europark tatt min side av saken om han velta den for å komme seg inn bilen. Hadde jeg hatt bilen, hadde jeg klint meg inntil slik som bildet over. Endret 1. september 2017 av steinrawr 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Bra parkert av den blå bilen i øverste bilde, MCen har gjort en tabbe dog, han bruke parkert klin oppe i døra til bilen. AtW Jeg kjører den blå bilen og MC-en. MC-en står med goood klaring til døra på bmw-en, og kan praktisk talt ikke stå nærmere stolpen. Det er der du gjør feil, bedre å gjøre livet surt for fyren og parkere oppe i døra AtW Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 God oppfordring det, bare fordi noen gjør noe dumt så skal man prøve å synke ned til samme nivå. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 God oppfordring det, bare fordi noen gjør noe dumt så skal man prøve å synke ned til samme nivå. Det handler om å la folk selv få konsekvenser av egen ego-oppførsel, ikke "synke til samme nivå". AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå