Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

 

 

Det er forøvrig ikke lov heller - å gi gass når noen kjører forbi.

Ta nummeret og ring 02800.

Tja, det er heller ikke lov å kjøre over fartsgrensen så lite hensiktmessig å ringe når en selv bryter loven

Såklart. Ringer du Politiet og sier du prøvde å kjøre forbi en i 120km/t så. Men prøver du å kjøre forbi i 90km/t driter Politiet i det. Alle vet man trenger gasspådrag med en forbikjøring. Å kun kjøre noen få (5) km/t gjør forbikjøring umulig.

 

Spør SVV eller en kjørelærer om det er tillatt å kjøre over fartsgrensen ved forbikjøring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det er forøvrig ikke lov heller - å gi gass når noen kjører forbi.

Ta nummeret og ring 02800.

Tja, det er heller ikke lov å kjøre over fartsgrensen så lite hensiktmessig å ringe når en selv bryter loven
Såklart. Ringer du Politiet og sier du prøvde å kjøre forbi en i 120km/t så. Men prøver du å kjøre forbi i 90km/t driter Politiet i det. Alle vet man trenger gasspådrag med en forbikjøring. Å kun kjøre noen få (5) km/t gjør forbikjøring umulig.

Spør SVV eller en kjørelærer om det er tillatt å kjøre over fartsgrensen ved forbikjøring.

Kjørelæreren min sa det. Det nytter ikke å lige i samme fart som den du kjører forbi ...

Lenke til kommentar

 

Jeg har fått forelegg for akkurat det, så det kan jeg skrive under på ikke er lov...

Hvor fort kjørte du da?
96 i 80-sone, så de vinket meg inn med god grunn.

 

Grunnen til at jeg kjørte forbi var at han foran meg var av typen som kjører 5 over fartsgrensa på rettstrekninger og 20 under så fort det kommer en slak sving...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har fått forelegg for akkurat det, så det kan jeg skrive under på ikke er lov...

Hvor fort kjørte du da?

Grunnen til at jeg kjørte forbi var at han foran meg var av typen som kjører 5 over fartsgrensa på rettstrekninger og 20 under så fort det kommer en slak sving...

Ja høres ut som du traff på en med strikkmotor. Forpestende.

 

Det verste er nå uansett de som øker farten når man kjører forbi.

Det er helt sant. Endret av Lami
Lenke til kommentar

Her i nærheten litt på landet (Andebu/Høyjordveien) er det mye råkjøring, og kontroll flere ganger i måneden, med førerkortbeslag hver gang. 60 sone forbi litt hus og slikt, de står alltid på samme sted og har hatt hyppig kontroll nesten et år nå. Blir lagt ut i nettavisen hver gang. Det mest utrolige er, her kjører jo kun lokale folk, for det er lite for ukjente å gjøre der. (Veldig fin vei å race litt i svingene på, men ikke særlig kjent vei) ufattelig nok mister 2-3 personer førerkort her hver eneste uke. Lærer ikke folk at politi har fartskontroll absolutt samme sted hver gang de har kontroll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...