Sheldon C Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Svensken har jo et lite poeng, jeg skjønner at det kan misforstås 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Svensken må vel egentlig bare lære seg hvordan skilter ser ut.. Det er vel faktisk slik at de bruker ganske like skilter i Sverige.. http://t-skyltar.se/wp/wp-content/gallery/trafikskyltar/skyltar-c1.jpg 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Har til gode å se at noen skilter viser timer ... Svensker altså. 4 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Artig svenske, må ha vært en slitsom dag for han Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Svensken har jo et lite poeng, jeg skjønner at det kan misforstås Han har ikke et bittelite poeng en gang.. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Svensken har jo et lite poeng, jeg skjønner at det kan misforstås Han har ikke et bittelite poeng en gang.. De aller fleste bilister har ikke noe forhold til vektbegrensninger og disse skiltene er ikke relevante. Så har man litt åpent sinn så forstår man at det kam misforståes. Ser forøvrig at på noen skiltvarianter så skrives tonn helt ut...altså ikke forkortet med t. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Det slutter aldri å forbause meg hvor dumme sjåfører som finnes. Tømmer søppel i nabolag som går i sirkel, tar maks 5 minutter å kjøre gjennom hele med bil. Tømmer et hus, og like etter drar en bil herfra f.eks. og presterer kjøre ut den veien VI jobber midt på veien. Nei, vi flytter oss ikke for deg for å hjelpe deg. Vi flytter oss litt når det er en fin og bra mulighet. Og du har deg selv å takke... hvorfor kjører de ikke bare andre vei? Det hadde tatt maks et minutt ekstra... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) I noen sjeldne tilfeller dreier dette seg om individer som mener at alle er til for din skyld og er du "lavere på rangstigen" så skal du bare flytte deg. Humanity 2017. Som regel er det bare distre folk som prioriterer lebestift, bøsset på kåpen eller hårgel fremfor å være proaktive ift. bilen. De tenker eks. ikke på hvordan de skal rygge før de sitter i bilen og knoter. Og når de først har plassert seg som en idiot så skal de hvertfall ikke flytte seg. Det finnes bare en utgave som er verre enn disse. Den idioten som plasserer seg slik at du ikke har mulighet til å manøvrere deg når du først har plassert deg feil. Heldigvis er ikke alle slik og jeg tar alltid hensyn til de som får samfunnet til å fungere. Endret 18. mars 2017 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Kan noen her forklare meg logikken bak salting av tørre veier, og ikke en sky på himmelen? Jeg er faktisk litt nysgjerrig, siden det tydeligvis er noe kommunene vil spandere ganske mye penger på. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Veldig enkelt svar: Støvdempende tiltak. Tidvis også forebyggende for at ikke snø og is skal sette seg til veien når det begynner å snø. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 De forventer nattefrost. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Var ei dame i boligområdet her som byttet til sommerdekk i dag.. I dag tidlig snødde det, og nå er det -2.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Det slutter aldri å forbause meg hvor dumme sjåfører som finnes. Tømmer søppel i nabolag som går i sirkel, tar maks 5 minutter å kjøre gjennom hele med bil. Tømmer et hus, og like etter drar en bil herfra f.eks. og presterer kjøre ut den veien VI jobber midt på veien. Nei, vi flytter oss ikke for deg for å hjelpe deg. Vi flytter oss litt når det er en fin og bra mulighet. Og du har deg selv å takke... hvorfor kjører de ikke bare andre vei? Det hadde tatt maks et minutt ekstra... Noe av det samme her, hvor flere folk bruker veien "vår" istede for veien de egentlig skal bruke Flere som har måttet snu da veien er blokkert av lastebiler etc. og da har de ikke spart de sekundene Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Lå en Tesla i venstrefelt under 80 i 80-sona. Ønsket meg såklart forbi og lå bak en stund, før jeg bestemte meg for å blinke med lysene, han bestemte seg for å bremse. Kom deg til helvete vekk, men neida han skulle ikke legge seg inn i høyre der det var ledig. Så måtte dessverre legge meg i høyre selv for å komme forbi. Da bestemte fitten seg for å ta gassen i bånn slik at jeg ikke kom forbi han. La meg på fløyta i ca 3 minutter gjennom hele tunellen og ringte Politiet. Etter å ha ligget bak han altfor lenge i venstrefelt fikk jeg mulighet og kjørte forbi han på høyresiden. Han lå fortsatt i venstrefelt, tukter avgårde i den hvite bilen sin sikkert fortsatt. Jaja bare en vanlig dag på veiene. Kjipt man selv må bryte loven (kjøre på høyresiden) for å komme seg frem fordi man har evneveike billister. Endret 24. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Opplevde det samme selv i dag med Toyota som "eide" venstre kjørefelt på E18. Ikke snakk om å legge seg inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Da er det morsomt når man ligger i venstre felt og det kommer en hissig klegg bakfra som legger seg tett. Regner selvfølgelig med at vedkommende vil fram men når jeg legger meg inn i høyre følger bilen bak etter. Har skjedd flere ganger den siste tida og det er litt irriterende føler jeg. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Så måtte dessverre legge meg i høyre selv for å komme forbi. Da bestemte fitten seg for å ta gassen i bånn slik at jeg ikke kom forbi han. La meg på fløyta i ca 3 minutter gjennom hele tunellen og ringte Politiet. Road rage!! Husk at det er veldig mange dashcam på norske veier, gode muligheter for at du nå blir Youtube kjendis! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Så måtte dessverre legge meg i høyre selv for å komme forbi. Da bestemte fitten seg for å ta gassen i bånn slik at jeg ikke kom forbi han. La meg på fløyta i ca 3 minutter gjennom hele tunellen og ringte Politiet. Road rage!! Husk at det er veldig mange dashcam på norske veier, gode muligheter for at du nå blir Youtube kjendis! Hva mener du? At det er min feil? Road rage med Tesla har jeg opplevd altfor mange ganger. Dritt at jeg ikke har dashcam i alle bilene. "Jeg har Tesla og tror jeg har penger, derfor eier jeg veiene" - holdningen til altfor mange. Endret 24. mars 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ikke at folk kjører tregt kanskje, men din reaksjon på at folk kjører tregt virket noe uproporsjonal. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Så måtte dessverre legge meg i høyre selv for å komme forbi. Da bestemte fitten seg for å ta gassen i bånn slik at jeg ikke kom forbi han. La meg på fløyta i ca 3 minutter gjennom hele tunellen og ringte Politiet. Road rage!!Husk at det er veldig mange dashcam på norske veier, gode muligheter for at du nå blir Youtube kjendis! Hva mener du? At det er min feil?Road rage med Tesla har jeg opplevd altfor mange ganger. Dritt at jeg ikke har dashcam i alle bilene. "Jeg har Tesla og tror jeg har penger, derfor eier jeg veiene" - holdningen til altfor mange. Din feil? Tja, slik du beskriver situasjonen så høres det ut som du har mistet hodet litt i fighten du hadde med Teslaen, tviler på at politiet hadde applaudert denne oppførselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå