Maztermin Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har et plagsomt problem, i wolf ET og de fleste andre spill tryner spillet med den "koselige" melding at spillet har gjordt noe det ikke har lov til og dermed blir avsluttet, (selvsagt uten noe forklaring på hva spillet har gjordt) eller at pc'n bare rebooter sånn uten å spørre om lov på ekte windows vis. noen som har snøring på hva som kan forårsake dette? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 'har du virus kontroll og firewall og sikker på at du ikke har ne dritt på maskina. Oppgradert med de siste skjermdriver og lyddrivere? Oppgradert spillet med seneste Patch? Har du kjørt windows update? Funker ikke dette bør du reinstallere. Du kjører WinXP? MazeKing Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Rebooten kan være Sasser... Men det forklarer ikke feilmedlingene tror jeg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er mulig at du har fått sasser! Da får du opp en feilmelding om at en prosess har blitt avsluttet eller lignende ogmaskina restarter etter 1 min! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror Sasser bare restarter hele PCen og ikke bare spill, men det jkan hende. Eller så er det et annet virus. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det va det jeg mente! At Sasser restarter hele PCn! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Mulige problemer : Driver feil (har du siste versjoner av drivere ?) Minnefeil (test med f.eks : memtest) For høy temperatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå