fixxer Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Til dere som mener at så høye detaljer som vi er vitne til på UE3 er uvensentlig når man spiller så er jeg ikke enig. Når du ser en film med sinnsyke bra spesialeffekter leger du jo merke til det? Jeg syns i allefall det er sinsykt bra at de greier å lage dette. Tommel i været for utviklerne! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Ser for meg fotorealistisk grafikk i UnrealEngine 5 eller noe slikt *glede seg* vi vil vel få fotorealistisk grafikk før den tid (vil tippe unreal engine 5 i 2012-2015) det er jo bare å sjå på stalker, det har tilnærma fotorealistisk grafikk (ivertfall på ein del elementer) og det kjem snart. Hm.. tror jeg får problemer mitt 9600xt trur alle dagen skjermkort vil få problem med det der. vil tippe vi aldri får helt fotorealistisk grafikk.. men alt blir jo bedre og bedre,hadde vi sett denne filmen når vi spilte ps 1 eller p1 166mhz hadde vi sikkert ikke trodd dette gikk ann. hva krever det og lage (foto)realistisk grafikk ! sikker mere enn vi kan forestille oss. hvor mange poligoner (byggestener) krevest på skjermen da ? sikkert flere ti-tall milloner/milliarder på skjermen. husker da jeg spilte ps 1 og en kompis hadde fått seg en amd 400mhz pc og spilte Rainbow 6,tror det var det første spillet i serien. fikk hakeslepp da jeg så grafikken i spillet satte og drømte om spill som hadde miniumkrav på 1000mhz hvor bra de måtte bli. men om 2-4 år lager de sikkert spill som har mye bedre grafikk enn Unreal Engine 3 kan vise her. Endret 25. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå