Gå til innhold

Unreal Engine 3 High res Screens

Anbefalte innlegg

ganske så imponerende, men jeg venter fremdeles på at de skal få bukt med problemene ved overganger mellom "ting" på mappet..feks, overgangen mellom steinene på bakken og selve bakken på dynamic lighting bildet...det med hullet i veggen...

og er det noen som veit om ting som henger på modellene vil bevege seg naturlig?

i.e. hvis kisen har en kjetting på seg, vil den bevege seg uavhengig av modellen hvis han løper? savner slikt i dagens spill iallefall...(ok, max payne hadde det på player model på max da, klærne...)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser for meg fotorealistisk grafikk i UnrealEngine 5 eller noe slikt  :thumbup:

*glede seg*

vi vil vel få fotorealistisk grafikk før den tid (vil tippe unreal engine 5 i 2012-2015)

det er jo bare å sjå på stalker, det har tilnærma fotorealistisk grafikk (ivertfall på ein del elementer) og det kjem snart.

Hm.. tror jeg får problemer mitt 9600xt

trur alle dagen skjermkort vil få problem med det der.

Lenke til kommentar

Har nettopp spilt igjennom Farcry, det var utrolig vakkert.. Lurer på hva Halflife 2 og Doom 3 kommer til å prestere etter Farcry, er drittlei av å vente på de to spillene, stadig flere utsettelser, og i mellomtiden kommer det andre spill på markedet som imponerer. :hmm: Lurer på om forventningene er skrudd et hakk for høyt opp..

Lenke til kommentar
Øynevitner har utalt at den demo dem har vist frem gikk bedre på X800 enn NV40, men uansett vil X800 og NV40 være ganske low-end når det første spillet basert på denne motoren endelig kommer ut.

Når du så på slutten av videoen så var tydligvis Nvidia inn i bildet der, mulig sponset? Så selvfølgelig sier dem at Nvidia kjører best :)

Lenke til kommentar
Øynevitner har utalt at den demo dem har vist frem gikk bedre på X800 enn NV40, men uansett vil X800 og NV40 være ganske low-end når det første spillet basert på denne motoren endelig kommer ut.

Når du så på slutten av videoen så var tydligvis Nvidia inn i bildet der, mulig sponset? Så selvfølgelig sier dem at Nvidia kjører best :)

du må og tenke på at motoren er tilpassa nvidia sine kort.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si det når de som så filmen sa at X800 kjørte spillet best?

er det meg du spør? det står at du siterte meg, men du siterer ingen ting som eg har sagt.

Lenke til kommentar

er det meg du spør? det står at du siterte meg, men du siterer ingen ting som eg har sagt.

Fin feil quotig der ja :D

Lenke til kommentar

Sorry ttt :blush: Denne kommentaren var ment til Lavizh ;)

Lenke til kommentar
ganske så imponerende, men jeg venter fremdeles på at de skal få bukt med problemene ved overganger mellom "ting" på mappet..feks, overgangen mellom steinene på bakken og selve bakken på dynamic lighting bildet...det med hullet i veggen...

og er det noen som veit om ting som henger på modellene vil bevege seg naturlig?

i.e. hvis kisen har en kjetting på seg, vil den bevege seg uavhengig av modellen hvis han løper? savner slikt i dagens spill iallefall...(ok, max payne hadde det på player model på max da, klærne...)

Du har et poeng der. Det skal bli spennende aa se hvordan dette vil bli lost.

En ting jeg lurer paa, vil du ha tid til aa se paa slike detaljer naar du spiller? Det er jo klart det kommer ann paa hva slags spill man spiller f.eks FPS-spill eller rolle-basert spill hvor man har litt bedre tid til aa gaa rundt aa se paa detaljer.

En ting jeg ser for meg er at hvis man har en vegg som er bygd opp av steiner slik vi saa i demoen saa kan man kikke igjennom en sprekk og se igjenom paa andre siden. Se om et monster er der eller en fiende. Eventuelt bruke en "Snaiper"

En annen ting jeg savner i spill er noe som for saa vidt ble innfort i Duke Nukem 3D, og det er at man kan sprenge opp en mur-vegg...Til en viss grad selfolgelig, Unreal(?) og UT har jo hatt det med at man kan skyte paa en vegg med en rocket launcher og der vil det bli etterlatt en svart flekk, men om man kunne ha sett en "indent" eller skade i veggen saa hadde det vert mektig bra.

Jeg kan ikke annet enn aa si at jeg GLEDER meg, dette blir (ihvertfall for meg), som naar jeg beveget meg fra Doom I & II til Unreal, paa den tiden var det flaatte saker. :love:

Frankei

Singapore

Lenke til kommentar

du må og tenke på at motoren er tilpassa nvidia sine kort.

How so? Det var ingen SM3.0 shadere i den demoen så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Har nettopp spilt igjennom Farcry, det var utrolig vakkert.. Lurer på hva Halflife 2 og Doom 3 kommer til å prestere etter Farcry, er drittlei av å vente på de to spillene, stadig flere utsettelser, og i mellomtiden kommer det andre spill på markedet som imponerer. :hmm: Lurer på om forventningene er skrudd et hakk for høyt opp..

farcry scora mest på landskapet vil eg tro.. korleis personane såg ut var ikkje so imponerande.. HL2 og doom 3 er eit stykke framføre farcry når det vertfall gjeld monsters/soldata/folk(:p) ..

lurer på kor mykje folka bak unreal motorane opp gjøna tida he tjent på å la andre spel produsentar bruke motorane :roll:

Lenke til kommentar

Det der virka som nok en engien med akuratt samme problemene som før, men høyere oppløsning. Av en eller annen grunn ser direct3d alltid ut som tegneserie.....riktignok bra tegna for tiden men allikevel. DoomIII har lavere oppløsning tror jeg, men har hvertfall kvittet seg med mange av disse problemene(har realtime lighting etc, ikke dynamic lightmaps og direkte import av animasjoner fra maya).

Som Carmack så fint sa når han prata om doomIII for lenge sida en gang:

Jeg ser ikke på høye oppløsninger og fotorealistiske vegger og modeller som det viktigste målet i doom3, men følelsen av og virklig være der..ikke bare surfe forbi noen kulisser(ca).

Lenke til kommentar

Den demoen de viste på GDC brukte bare Sm2.0 . Er ikke et ukjent fenomen at mange som har vært der mente at demoen kjørte best på Ati's nye flaggskip . Unreal Engine 3 er ikke tilpasset Geforce6800 . Den er bygd på grunnlag av Sm2.0 og Sm3.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...