zarchon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vurderer å anskaffe meg en Barton 2800+, men lurer på hva som trengs av kjøling på en slik sak. Hovedkortet er av typen Asus A7N8X-E Deluxe. Eneste kriteriet jeg setter er att jeg skal bruke kjøler som benytter seg av festehullene i hovedkortet (har hatt ett par uhell med den andre typen) Har sett litt på Zalman CNPS 7000ALCU, men vet ikke om denne passer på hovedbordet. Kansje det finnes noen som kan svare på det Fra før har jeg en Zalman CNPS5100-Cu, men denne tror jeg ikke er god nok til denne type prosessor. Alle forslag mottas med takk. Vannkjøling er ikke ett tema Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Zalman CNPS7000A(l)-Cu passer på ditt hovedkort! Men du må sjekke at det er plass mellom PSU og HK... Ellers kan jeg anbefale Thermaltake Volcano 12... Den er litt tung (700g) men er du forsiktig går det bra.! Endret 13. mai 2004 av sindre313 Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Har ett Chieftech Bigtower, og der er PSU montert uten noen form for "kontakt" med hovedbord.......... Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vurderer å anskaffe meg en Barton 2800+, men lurer på hva som trengs av kjøling på en slik sak. Hovedkortet er av typen Asus A7N8X-E Deluxe. Eneste kriteriet jeg setter er att jeg skal bruke kjøler som benytter seg av festehullene i hovedkortet (har hatt ett par uhell med den andre typen) Har sett litt på Zalman CNPS 7000ALCU, men vet ikke om denne passer på hovedbordet. Kansje det finnes noen som kan svare på det Fra før har jeg en Zalman CNPS5100-Cu, men denne tror jeg ikke er god nok til denne type prosessor. Alle forslag mottas med takk. Vannkjøling er ikke ett tema Har samme kort selv, men bruker et chieftech miditower (bx). Jeg ville gått for den jeg bruker: Spire SilentRock IV. Den bruker desverre ikke hullene i hovedkortet ditt (er det mange kjølere som gjør det???), men er lett og ta av og på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå