All_Mighty Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vel etter mye om og menn har jeg nå fått min Samsung Syncmaster 173T. Problemet nå er at når maskinen starter får jeg beskjed av det medfølgende kalibreringsprogrammet MagicTune, at skjermen ikke støttes......... Sjekket at driverene er installert (Står to monitorer under monitor settings under advanced settings, en SyncMaster 173T/177T, SyncMaster Magic og en SyncMaster 173T) og 60 Hertz. Bruker forøvrig den medfølgende DVI singel kabelen som følger med. Er det noen som har samme problemet eller vet hvordan det løses? Mvh Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hadde samme "problemet" inntil jeg oppdaget at MagicTune kun kan kjøres i VGA modus. Bruk PowerStrip for ytterligere kalibrering i DVI modus. Endret 13. mai 2004 av Montag Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Aha, ja, da var det problemet løst Men hva har man og vinne ved og bruke kalibrerings program i DVI modus, hva er det man kan justere som ikke kan justeres via menyen på skjermen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kjekt å kunne fintune skjermen da. For mer info se Polecat's flotte Kalibreringsguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå