strez Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Heisann. Har radeon 9800 kort og sliter med å bruke video på flere skjermer. Har aktivert "extend my desktop.." til tv'n, men når jeg drar video over på tvskjermen begynner videoen å hakke, det ser helt grusomt ut. Det er det samme hvilket prog jeg bruker. Prøver å bruke theater mode, med det fungerer heller ikke som det skal - det er dønn likt som hvilken som helst annen clone modus. Siste drivere installert, alt er ellers helt ok med kortet og maskinvaren. Noen som kan hjelpe?` -strez Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tja, kan vel si jeg har samme "problem", men det ordner seg når jeg stopper filmen, og starter den på nytt etter at den er flyttet over på ny skjerm.. Er det prøvd, og fungerer ikke? Ganske banalt, men er jo ikke sikkert du har prøvd det? Lenke til kommentar
strez Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 det er prøvd igjen og igjen - og fungerer faktisk med divx player. dessverre ikke med noen andre players - skulle gjerne feks kunne spilt dvd'er på secondary skjerm. hvilken player bruker du? kanskje det rett og slett er et software vs overlay problem. takk for kjapt svar btw -strez Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Funker med alle spillere hos meg.. DivX, Mediaplayer, Winamp, PowerDVD, QuickTime, RealOne... Har ikke noe annet forslag gitt, sorry. Ps. Har ikke internett på hytta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå