pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 None funker nok på ikke de heller. Men color: none, hadde vært ok! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 color: transparent? går ihvertfall på background-color Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 None funker nok på ikke de heller. Men color: none, hadde vært ok! background: transparent; blir vel omtrent det samme.. Men korfor i all verden skulle du ha "none" på color ?? Gjennomsiktig tekst? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg bare finner ut hva som ikkekan ha none som verdi... z-index? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg bare finner ut hva som ikkekan ha none som verdi... z-index? alt som kan angiast i px, em/andre lengdeenheter er vel "umulig" å gi verdien "none", ikkje? I desse tilfella skal vel strengt tatt verdien "0" brukast istede.... skyt meg om eg tar feil, har aldri tenkt over det igrunn... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 cursor: none; content: none; andre bare hørtes tøff ut, første er irriterende Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er det en verdi at det ikke er cursor?? Lite ikke ha på en eller annen kødde side *memorere til IT på VK1* Gjett hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 da får du mekke noe som klikker hvis du trykker Ctrl, Alt, F4 eller Windowstasten også, vett Og som legger seg i Oppstart Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hadde vært kult om det var, men... tviler... Skal vi sjekke? Dessverre Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) kanskje en eller annen browser allikevel har støtte for dette edit: ikke FireFox, Opera eller IE... Endret 14. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Og samtidig en shutdown -r now med en autoexec som inneholder format c: < y og en y som inneholder y Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Og samtidig en shutdown -r now med en autoexec som inneholder format c: < y og en y som inneholder y Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Og samtidig en dobbelpost Tja, jeg tenkte vel egentlig ikke at det fantes, dajeg aldrihar sett noe om det på w3schools, eller andre steder.. Men gud så fett det hadde vært hvis den faktisk fantes! Tenk dere dette: a:hover { text-decoration: underline; color: #hex; font-size: 0.7em; line-height: 0.8em; font-weight: normal; font-family: haha; cursor: none; } Kansjke litt mongo å bruke :hover som eksempel, men bare tenk på det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det hadde klikket for meg hvis cursoren hadde forsvunnet hver gang du holdt over en link! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ikke sant Akkurat det jeg tenkte på... Hvis det hadde gått ann, lurer jeg på hva "IT" læreren på skolen hadde sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå