tbone Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Sliter veldig med å få mitt Geforce2 MX400 til å fungere i XP Home Edition. Maskina henger når jeg starter feks Flashpoint og dxdiag. Får også ofte div bluescreen varianter. Har nå prøvd Microsoft driveren som følger med XP samt Detonator 21.81 og 21.83. Finnes det en løsning på dette? (uten å fjerne xp!) spek: MSI K7T-PRO2A Hovedkort AMD tbird 1200 Gainward Geforce2 MX400 64MB 512MB RAM (Winbond cs2) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 xp skal jo støtte dette siden nvidia og microsoft har svært godt samarbeid. som sagt nyeste drivere. nyeste directx. prøve andre skjermkort og se om samme skjer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Hvis du har VIA må du sørge for å ha de nye 4-1 driverne...... Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg har et GF2MX kort som kjøres på xp, har ikke hatt noen problemer til nå.Se om det er noe annet i maskinen som lager problemer eller prøv nye drivere. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Hey..dette ligner litt på mine problemer... Prestasjonene til mitt Gainward minijumbo gforce er ikke helt best xp amd 1200 asus 133k7 ellernoe kort Disse VIA 4-1 drivere...hvor finner jeg de? Lenke til kommentar
Janster Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hei...tusen takk sof ! Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 hvis du har WINXP så TRENGER DU IKKE VIA4IN1 driverne! de kan bare skape hum-bugg. Microsoft anbefaler ikke å legge dem siden XP har støtte for VIA innebygd. Skal bare installeres hvis du har problemer, så du kan prøve det, men sett et "restore point" før du gjør det, fordi det går ikke an å avinstallere dritten på en annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå