tændis Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har lånt en bluetooth adapter fra en kompis. Det gikk helt fint å koble tlf. til hos han, men her hos meg går det ikke. Det er denne adapteren: https://prisguiden.no/produkt/17753 Når jeg søker etter enheter på mobilen min finner den ingenting. Har forresten en SE T610. Hva er feilen? Lenke til kommentar
tændis Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Hva slags pc har du da? En sånn med kabinett, prossesor og skjerm som står på skrivebordet:p Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja, for om du ikke har Windows XP, så trenger du drivere til donglen for at den skal fungere. Har du en eldre pc kan det være at den ikke fungerer i det hele tatt. Så hva slags pc har ALT å si. Lenke til kommentar
tændis Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Har en ny og fin pc, med Win XP og alt. Har fått installert programvaren og adapteren. Men når jeg søker etter enheter finner jeg ingenting. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Forskjell på PC og operativsystem. Er den skikkelig installert? Har du et bluetooth-ikon på system tray? (nede ved klokka) Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 har du prøvd å søke etter dataen med telefonen? Har du på synlig for alle på bt innstillingene på telefonen. Har du på tillat at andre enheter kobler til på datamaskinen? Lenke til kommentar
Neo777 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Eg antar du har aktivert Bluetooth funkjsonen på mobilen? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 For XP trengs en oppdatering til sp. 1 (tror jeg) + en bluetooth patch. Søk litt rundt på microsoft.com. Husker ikke hvor jeg leste dette. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 For XP trengs en oppdatering til sp. 1 (tror jeg) + en bluetooth patch. Søk litt rundt på microsoft.com. Husker ikke hvor jeg leste dette. Jeg har installert en bluetooth adapter og jeg måtte ikke ha SP1 fra microsoft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå