MalvinP Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vet det har vært mye snakk om hvor dårlig og tungvinte Aetat's nye sider, men jeg fikk denne mld da jeg prøve å søke på ledige stillinger i sted ***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨*** **Feilmelding** Tjenesten du forsøker å benytte er ikke tilgjengelig mellom kl. 2300 - 0700. Til forsiden ***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨*** Det må da være mulig å få en slik tjeneste opp 24/7? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 La merke til dette selv her om dagen.. Er vel en mening i dette, men hvilken er heller usikkert.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Synes aeatat sitt nye oppsett er altfor stress. Det var bedre før Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Grunnen til alle feilmelingene er at de sliter litt med overgangen til det nye oppsettet sitt litt. Personlig så hater jeg det nye oppsettet! Brukte ti minutter på å navnigere meg fram til alle stillingskategorier som er relevante igår. Så var det over på steder. Men jeg er litt hæppy, for jeg fant 5 aktuelle stillinger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 synes også at sidene til aetat var bedre før. nå bruker jeg dødslang tid på å finne frem alle kattegoriene. finn.no sitt jobbsøk er mye bedre sånn sett... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er et eller annet med statlige sider. De er utrolig uoversiktlige og kjedelige. Jeg husker jeg prøde å finne ut hva man måtte gjøre for å få nytt sertifikat. Det var litt av en oppgave. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 synes også at sidene til aetat var bedre før. nå bruker jeg dødslang tid på å finne frem alle kattegoriene. finn.no sitt jobbsøk er mye bedre sånn sett... Den eneste forskjellen er jo at finn bruker listebokse i stedet. Fatter ikke hvorfor aetat gikk bort fra dette... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mhm, nye aetat-sidene suger i forhold til de gamle. Hail simplicity! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå