Iyon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg var så dum og trodde at webshopen www.hovedkort.no satset på å tlby et rikt utvalg av hovedkort som deres "varemerke". Denne slutningen trakk jeg ut ifra navnet de har tatt. Jeg følte meg rimelig dum da jeg oppdaget at de kun hadde _to_ modeller å tilby personer som var på jakt etter Sokkel-754 hovedkort. (Nå har e imidlertid fått to modeller til! ) Selv om min skuffelses grunn ligger i det at jeg hadde opparbeidet meg falske forhåpninger, burde det ikke være "å tro på julenissen" å trekke en slutning av den typen jeg trakk? Jeg føler simpelthen at en webshop som kaller seg hovedkort.no automatisk skilter med å ha et ihvertfall noe over gjennomsnittet utvalg av hovedkort, og ihvertfall ikke et langt under gjennomsnittet utvalg... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 "Irony is a bitch, isn't it?" Lenke til kommentar
tuvmarke Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 offtopic: Hehe, av overskriften trodde jeg dette var nok et topic fra en ny bruker av typen, "noen som har testet? ser jævli bra ut" /offtopic Komplett var vel heller ikke så veldig komplette til å begynne med de heller (hvorvidt de er det nå er en annen diskusjon...) Jeg synes det er greit å sjekke f.eks. hw.no sine guider, for deretter å sjekke nettbutikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå