Mima Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hei! har bestilt meg en slik viftestyring , men fant ut at jeg bestilte feil farge. Den jeg bestilte er i sølv , mens resten er i svart. Kan jeg dra av "fan1" osv slik at det blir helt glatt ? Og så skru ut selve viftestyringa fra den front og lakke den svart ? Burde jeg grunne først ? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja du kan ta av de "bryterne" og lakke den ja. om du må grunne først vet jg ikke.. sikkert noen andre som kan svare på d.. hvis du har bestilit fra microplex kan du jo ringe de og spørre om de kan bytte den med en i svart? hvis den ikke er sendt allerede da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Min var i sølv , så jeg lakka den , men beholdt knappene blanke, sytes det ble penest . PS: du trenger ikke grunne , men dra over den med et fint sandpapir (400) for å fjerne urenheter , ikke ta på fronten etter du har puset den . Endret 13. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Mima Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 så bra ut snekker`n. Takker for hjelpen begge to. btw , kun klarlakk ? eller matt lakk først ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har brukt kun sort blank lakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå