Ingar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) hva skal han med en sx1 eller p900? han jo har hatt sx1 og har p900.... hva skal du med en ny telefon når du har en p900? Noen har jo for mye penger.. Ellers kan det jo hende fyren bare lyger på seg telefoner han liksom har hatt EDIT: Eller så har han bare en sinnsyk mobildilla Endret 14. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
everex Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 EDIT:Eller så har han bare en sinnsyk mobildilla ja, jeg har mobildilla. Det er jo kult med mobiler da. Synes ikke du det da Ingar. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Joda, men skal jeg tyde siggen din rett har du først brent av rundt 4000 på en 6600, deretter enda 4000 på en SX1, deretter 6000 på en P900. Det blir 14000 (minimum!!) hvis jeg har regna rett. Det blir litt i overkant av hva jeg kunne tenkt meg og bruke på et halvår med mobiler. Kanskje litt i overkant.. EDIT: Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? Endret 14. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) EDIT:Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? Kunne ikke unngå å legge merke til fødselsdagen i profilen her. Konfirmasjonspengene svir i lomma eller Everex? Endret 14. mai 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 La denne topicen ikke handle om hvordan personer finansierer deres mobilkjøp. Det er vel bedre å la den handle om det han lurer på, hvilken mobil han burde kjøpe, og det har han jo allerede fått noen svar på. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) EDIT:Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? Kunne ikke unngå å legge merke til fødselsdagen i profilen her. Konfirmasjonspengene svir i lomma eller Everex? Tvilsomt, siden det er 89 kullet som konfirmerer seg detta året (Arehei)La denne topicen ikke handle om hvordan personer finansierer deres mobilkjøp. Det er vel bedre å la den handle om det han lurer på, hvilken mobil han burde kjøpe, og det har han jo allerede fått noen svar på. Nettopp derfor kan vi sitte og diskutere hvordan everex finansierer sine mobilkjøp Endret 14. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
everex Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 EDIT:Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? Kunne ikke unngå å legge merke til fødselsdagen i profilen her. Konfirmasjonspengene svir i lomma eller Everex? Tvilsomt, siden det er 89 kullet som konfirmerer seg detta året (Arehei)La denne topicen ikke handle om hvordan personer finansierer deres mobilkjøp. Det er vel bedre å la den handle om det han lurer på, hvilken mobil han burde kjøpe, og det har han jo allerede fått noen svar på. Nettopp derfor kan vi sitte og diskutere hvordan everex finansierer sine mobilkjøp Ingar! Du har jo ikke noe med hvordan jeg bruker pengene mine da! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Ingar! Du har jo ikke noe med hvordan jeg bruker pengene mine da! NeiOK, nok off topic her da. Hvis pappa godtar det kan du jo prøve en Sendo X når den kommer ut. EDIT: Tok vekk en gode del quoting. Endret 15. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 everex: Pass deg , ellers vil du (eller lettere sagt lommeboken) få deg et lite sjokk når du flytter ut hjemmentifra.... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor holder du deg ikke til P900? Det er jo en über-krem telefon. Jeg kan gjerne gi din P900 et godt, nytt, hjem Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Topicen handler ikke om hvorfor han vil selge, men hva vi kan råde han til å kjøpe.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Topicen handler ikke om hvorfor han vil selge, men hva vi kan råde han til å kjøpe.... Apple Ståle ga vell bare trådstarter et tips, det er vell lov Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vet noen hva N9500 kommer til å koste? har hørt at n9500 kommer til å koste rundt 9000kr men vet ikke helt om det er sant. men vis man har en bærbar pc og vil ha en ny mobb så er det bedere og kjøpe 6600 eller sx1 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vet noen hva N9500 kommer til å koste? har hørt at n9500 kommer til å koste rundt 9000kr men vet ikke helt om det er sant. men vis man har en bærbar pc og vil ha en ny mobb så er det bedere og kjøpe 6600 eller sx1 ikke hvis man har behov for wlan og qwerty tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå