Gå til innhold

patch? gi lyd! BFV

Anbefalte innlegg

er det bare jeg som begynner å bli litt utålmodig på den patchen snart?

jeg sitter lissom og venter på nerfing av M60 klassen... har ikke orket å spille BFV på leenge nå, fordi jeg ikke gidder å spille på M60-overfylte servere...sukk

få fingern' ut EA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sitter lissom og venter på nerfing av M60 klassen... har ikke orket å spille BFV på leenge nå, fordi jeg ikke gidder å spille på M60-overfylte servere...sukk

få fingern' ut EA!

Meg er også utålmodig :p

Har ikke spilt BF:V på lenge jeg heller, grunnet disse M60 horene og diverse annet..

Hvis EA bare kunne fått ut finger'n så, da hadde det blitt bra :roll:

Edit: Spill soldat imens :ermm:

Endret av Artex
Lenke til kommentar

Så lenge alle har m60 så er det vel greit?

Kommer vel helt ann på map'en du spiller på. Det som nesten irriterer meg mer er Uber helikopterpilotenene som klarer å ta alt. Ikke like lett å skyte ned Helu med LAW som med SA-7...

Har NVA gode helipilots så er kan man ha så mye m60 man bare vil og man sliter....

MazeKing

Lenke til kommentar
Så lenge alle har m60 så er det vel greit?

Kommer vel helt ann på map'en du spiller på. Det som nesten irriterer meg mer er Uber helikopterpilotenene som klarer å ta alt. Ikke like lett å skyte ned Helu med LAW som med SA-7...

Har NVA gode helipilots så er kan man ha så mye m60 man bare vil og man sliter....

MazeKing

US banker NVA MI-8 med Hue/Cobra med CO-pilot, problemet når man spille public er at ingen skjønner dette.

Lenke til kommentar
Hmmm...Venter jeg også.. Er det noen bestemt realase date eller?

Tror ikke det er satt noen release date ennå nei :ermm:

Datoen er nær fremtid... Vi vet jo hva dette betyr, lenge til den kommer. Gleder meg jeg også, kan ikke vente til å bli kvitt M60 på LAW kit'et. Men jeg synes folk overdriver litt om hvor ille det er, har ingen problemer med å ta en M60 fyr med AK eller RPD.

Lenke til kommentar

få fingern' ut EA!

HØR, HØR!

I dag, når jeg spilte på BFV #3 var det vel, så var 10 av 12 (jeg kødder ikke), heavy weapon klassen (eller hva det nå heter). Patetisk, det er det det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...