Voice Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei! Jeg har adsl fra Telenor, og jeg har et modem Thomson SpeedTouch 510i og en ruter Sparklan WX-6215D, men sånn jeg har fårstått det må jeg forwarde porter til min pc for at jeg skal få feks en ftp server eller bittorrent til og virke. Har sett gjennom manualen til både ruteren og modemet men det virker fortsatt ikke etter at jeg gjorde som det stod forklart der. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for og få detter til og virke? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Sjekk 'Virtual Server Settings' menyen! Er ikke sikker på om du får spesifisert porter, eller du er låst til de ferdigdefinerte portene (HTTP, FTP, POP osv.) Du får prøve! timtowtdi Lenke til kommentar
Voice Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Takk for svar Men jeg har prøvd viritual server, men det ser ikke ut til og virke Må vet du om jeg må gjøre dette på både modemet og ruteren eller trenger jeg bare og gjøre det på en av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå