Espen_^ Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Bare lurte på om d er noen som har handlet fra dem ? funker de uorg patronene bra ? Lenke til kommentar
to-vid Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hat kjøpt blekk til min HP970Cx. Sort fungerte greit, men fargepatronen er helt ubrukelig. Ser ut som en av fargene mangler da utskriftene blir i helt feil farger. TVH Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 hehe dette skulle du ha sagt litt tidligere :-) bestilte farge patronen... får jo bare vente å se :-) Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Orginalblekket til Canon og HP er faktisk billigere i en helt vanlig Expert butikk.... Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hehe dette skulle du ha sagt litt tidligere :-) bestilte farge patronen... får jo bare vente å se :-) Har du fått patronen? Og hva ble dommen? Har selv en RX600 og ville spare ca 350 kroner på å kjøpe de uorginale patronene. Dette er hvis jeg sammenligner med butikkpris for de orginale. Helt riktig at prisene for de orginale ikke er spesielt gode.... Noen som har prøvd det "uorginale" fotopapiret? Dette er jo også veldig billig. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Nei jeg har ikke fått den enda men jeg skal poste når jeg har fått den. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ha i minnet at bruk av uoriginalt blekk vil kunne medføre at reklamasjonsrettighetene dine bortfaller. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hva skal gå galt ? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Så vidt jeg har hørt, så advares det om at uoriginalt blekk kan tette dysene og lignende. Men det er vel ikke noe problem med skrivere der dysene sitter på blekkpatronen... Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har nå printet endel med den uorg patronen... har fremdeles ikke funnet noe feil. Printeren har heller ikke havarert ! Så jeg skal nok fortsette med å handle fra inkclub fremover. printeren er forresten en hp deskjet 950c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå