fiskfisk Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 En klassiker tar steget over i 3 dimensjoner. Hørt det før? Vel, det ser ikke særlig stygt ut denne gangen, gitt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Som i den første videoen viser de heller ikke denne gangen noe av selve gameplayet. Frykter det ikke vil være så bra som i isometrisk. Blir det tungt å navigere rundt når man bygger, vil det ikke akkurat gjøre spillet noe bedre. Håper det er en modus der du kan låse det i isometrisk, sånn at navigasjon går kjapt. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Mm. Men jeg har en viss følelse av at spillbarhet er det som står i fokus når det er Frontier Developements som står bak. Og så lenge Chris Sawyer selv ikke er langt unna, håper jeg foreløpig på det beste. Det ser utrolig bra ut, iallfall. Gleder meg til å prøve dette. :-) Mitt største problem for øyeblikket er at toeren var alt for lik den første.. Håper de klarer å tilføre noe nytt til konseptet nå, slik at det blir like engasjerende som det var første gangen man spilte Theme Park eller RCT. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei...min først post her Egentlig var jeg ikke så overasket over RC3 annonsering og spillet ser bra ut det, men det som var mest spennende for meg var at Transport Tycoon 2 er under utvikling. Har mange gode minner fra det første spillet.....åååååå som jeg gleder meg nå Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Da foreslår jeg at du tar en titt her: Locomotion Ellers: velkommen! Edit: der hadde jeg klumsa til URLen, gitt. Endret 14. mai 2004 av fiskfisk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Får ikke håpe at RCT3 blir som theme park, umulig navigere. Får håpe rct3 blir som før med bygging å navigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg