Runinho Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tjohei. Lurer på hvordan jeg skal stoppe støv fra å komme inn i kabinettet gjennom vifteportene. Har et Dragon Bigtower totalt 6 vifter. 3 blåser inn, 3 blåser ut. Ligger stort sett på romtemperatur. Men jeg irriterer meg over støv og funderer over hvordan jeg kan stoppe det og samtidig ikke miste for mye luftgjennomstrømning. Noen tips? Hva slags materiale brukes som støvfilter i kabinettvifter? Ville f.eks tynn filt fungert? Trenger et materiale som er tynt og slipper gjennom luft samtidig som det fanger større partikler... noen ideèr? Tenkte dette var den mest relevante gruppen... hører ikke akkurat hjemme under hverken grå og kjedelige kabinett eller casemodding. Dessuten er det her folka med know-how er Takk Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) gå i skuffen te morra di å ta noen tynne strømper.. funker veldig bra Endret 13. mai 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 gå i skuffen te morra di å ta noen tynne strømper.. funker veldig bra Jepp! Berre hugs å strekk dei skikkelig. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Seriøst? Nylon eller? heheh Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Seriøst? Nylon eller? heheh ja.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Seriøst? Nylon eller? heheh Stemmer det - nylonstrømper er blitt lovprist på forumet i lang tid Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Videre vil det hjelpe å ha litt overtrykk i kabinettet. Snu ei av viftene som blåser ut. Edit: Eller begge. Endret 14. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du må alikevel ha filter på vifter som blåser inn. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Du må alikevel ha filter på vifter som blåser inn. Jeg kjører uten filter. Blåser reint med kompressor en gang iblant. Det blir merkbart dårligere ytelse på viftene med filter. Edit: leif Endret 14. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå