Gå til innhold

Abit eller Asus?

Anbefalte innlegg

Endre navn på topic? Jeg spør jo etter hva jeg skal velge da!

Nei du spør hvem du skal velge som da er feil bruk av spørreord. Noen her har jo startet et korstog mot dette og "ord deling", noe jeg syns er helt greit, skrivefeil som det der ser for jævlig ut.

Hørt om folk som har skrive\lese problemer?

Endret av Oseantic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såklart, det virker bare som om 99% av dagens ungdom har dysleksi, noe jeg ikke tror noe spesielt på.

Offtopic: Det er jo alttids noen som skriver slurvete og ikke bryr seg,altså ganske mange på hw nettverket. Mange får jo av og til skrivefeiler også da. Som man ikke oppdager før senere

Det er jo ganske mange i norge i dag som har dysleksi.

Tilbake til topic: Det ser ut at det er mest positive ting om asus sitt kort, så jeg tror jeg går for det.

Lenke til kommentar
Ehhh??? Abit bedre?? Det står jo svart på hvitt på overklokking.no at asus kortet klokker svinbra! :dontgetit:SE HER!

Der ser du!;)

Testen der betyr ikke at asus klokker bedre fordi. Det spørs på cpu,ram....

Har sett bedre tester der abit slår ut asus på flere punkter.Husker ikke url, kan prøve å finne i den igjen.

Lenke til kommentar
Har sett bedre tester der abit slår ut asus på flere punkter.Husker ikke url, kan prøve å finne i den igjen.

Ja den hadde det vært interessant å se.

Utenom at det har vært noen tilfeller der Abit kortet bare slutter å virke, så tror jeg egentlig at du får et kjempekort uansett hva du velger av de to. Abit kortet har to ekstra vifter montert, som kan være en ekstra støykilde?

Har selv et Asus P4C800-E Deluxe. Må si meg kjempefornøyd med det. Har hatt min 2.8C opp i 3.82GHz på luft, om noe ustabilt i prime. Kjører på 3.6GHz til vanlig. Så jeg tror ikke det klokker dårligere en Abit kortet. Som ronnyaa sier, som har prøvd begge:

Mitt asuskort klokker høyere (primestabilt), kontra abit kortet.

Videre er Asus kortet også svært stabilt. Aldri noe tull. Maskinen bare går og går. Men slik har alle mine Asus kort vært. Derfor holder jeg meg til Asus.

Lenke til kommentar
Gjør det! Du vil ikke angre ;) Har hatt mitt (P4C800-E Deluxe) et år nå, og har vært stabilt som et fjell. Kortet har også passiv kjøling av northbridge, og en ryddig layout.

Har hatt Asus p4c800-e deluxe jeg også....men så leverte jeg det inn igjen pågrunn av enn del feil.

Derfor jeg begynte å lure på om jeg skulle velge dette kortet igjen eller abit sitt.

Lenke til kommentar

*Hoppe opp og ned og peke på Abit hovedkortet mitt som nå er sendt tilbake til komplett etter 2 minutter i fungsjon*

Dette mer hovedkort er vel et valg ut av fungsjonene du trenger det til o.l.

Mer smak og behag som linux etter min mening... Valgte IC7-G hvis du lurte på hvilket jeg måtte sende tilbake...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...