Oseantic Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Endre navn på topic? Jeg spør jo etter hva jeg skal velge da! Nei du spør hvem du skal velge som da er feil bruk av spørreord. Noen her har jo startet et korstog mot dette og "ord deling", noe jeg syns er helt greit, skrivefeil som det der ser for jævlig ut. Hørt om folk som har skrive\lese problemer? Endret 14. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
JimL Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Såklart, det virker bare som om 99% av dagens ungdom har dysleksi, noe jeg ikke tror noe spesielt på. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg lurer også på dette. Skal kjøpe et nytt hk, og da er det disse hovedkortene som blinker seg ut, i tillegg til Gigabytes 8KNXP Ultra-64... Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Såklart, det virker bare som om 99% av dagens ungdom har dysleksi, noe jeg ikke tror noe spesielt på. Offtopic: Det er jo alttids noen som skriver slurvete og ikke bryr seg,altså ganske mange på hw nettverket. Mange får jo av og til skrivefeiler også da. Som man ikke oppdager før senere Det er jo ganske mange i norge i dag som har dysleksi. Tilbake til topic: Det ser ut at det er mest positive ting om asus sitt kort, så jeg tror jeg går for det. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ehhh??? Abit bedre?? Det står jo svart på hvitt på overklokking.no at asus kortet klokker svinbra! SE HER! Der ser du! Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Ehhh??? Abit bedre?? Det står jo svart på hvitt på overklokking.no at asus kortet klokker svinbra! SE HER! Der ser du! Testen der betyr ikke at asus klokker bedre fordi. Det spørs på cpu,ram.... Har sett bedre tester der abit slår ut asus på flere punkter.Husker ikke url, kan prøve å finne i den igjen. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har sett bedre tester der abit slår ut asus på flere punkter.Husker ikke url, kan prøve å finne i den igjen. Ja den hadde det vært interessant å se. Utenom at det har vært noen tilfeller der Abit kortet bare slutter å virke, så tror jeg egentlig at du får et kjempekort uansett hva du velger av de to. Abit kortet har to ekstra vifter montert, som kan være en ekstra støykilde? Har selv et Asus P4C800-E Deluxe. Må si meg kjempefornøyd med det. Har hatt min 2.8C opp i 3.82GHz på luft, om noe ustabilt i prime. Kjører på 3.6GHz til vanlig. Så jeg tror ikke det klokker dårligere en Abit kortet. Som ronnyaa sier, som har prøvd begge: Mitt asuskort klokker høyere (primestabilt), kontra abit kortet. Videre er Asus kortet også svært stabilt. Aldri noe tull. Maskinen bare går og går. Men slik har alle mine Asus kort vært. Derfor holder jeg meg til Asus. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Da trur jeg at saken er klar. Jeg går for Asus p4c800-e deluxe . Edit:Skal se å fiske opp den sia, så fort jeg får tid. Takker for alle positive innlegg Endret 14. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
enl Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Gjør det! Du vil ikke angre Har hatt mitt (P4C800-E Deluxe) et år nå, og har vært stabilt som et fjell. Kortet har også passiv kjøling av northbridge, og en ryddig layout. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Gjør det! Du vil ikke angre Har hatt mitt (P4C800-E Deluxe) et år nå, og har vært stabilt som et fjell. Kortet har også passiv kjøling av northbridge, og en ryddig layout. Har hatt Asus p4c800-e deluxe jeg også....men så leverte jeg det inn igjen pågrunn av enn del feil. Derfor jeg begynte å lure på om jeg skulle velge dette kortet igjen eller abit sitt. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 I min omgangskrets har flere personer(8) begge de omtalte kortene, jeg og en annen har hatt problemer med abit kortet, men ingen har til nå hatt problemer med asus kortet, så du får tolke tegnene Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) -del- Endret 14. mai 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 *Hoppe opp og ned og peke på Abit hovedkortet mitt som nå er sendt tilbake til komplett etter 2 minutter i fungsjon* Dette mer hovedkort er vel et valg ut av fungsjonene du trenger det til o.l. Mer smak og behag som linux etter min mening... Valgte IC7-G hvis du lurte på hvilket jeg måtte sende tilbake... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 har bare hadd problemer med abit kortet max3. så jeg bruker nå asus p4c800 deluxe-e jeg klokker også 300 mhz lengre med asus kortet Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ennå en ulempe med abit viftene på chipsettene klirrer noe jævlig:( Så bra du går for ASUS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå