Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

pause bitorent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det mulig å sette det jeg laster ned med bitorent på pause?

trenger ikke slå av maskinen.

Kanskje du bør vurdere BitTorrent 5.8.11 (Shadow's Experimental), den vanlig BT er jo en smule dårlig og rar.

Eller Azureus (Krever Java)

Lenke til kommentar
blir ikke nedlastingen avbrutt hvis jeg trykker på cancel?

har den helt vanlige versonen, ser ikke noen som helst knapper eller lignende.

fjern den vanlige og innstaler noen av de andre vi nevnte men du kan vel gjøre ferdig nedlastningen først?

Lenke til kommentar
blir ikke nedlastingen avbrutt hvis jeg trykker på cancel?

har den helt vanlige versonen, ser ikke noen som helst knapper eller lignende.

fjern den vanlige og innstaler noen av de andre vi nevnte men du kan vel gjøre ferdig nedlastningen først?

ja skal gjøre det, men det er fortsatt et døgn igjen av den og skulle helst spilt litt på nettet i dag men jeg får vel klare meg uten spilling et døgn til :-)

takk for hjelpen alle sammen.

Lenke til kommentar

Hit and Run ... bad thing . Cancel vil avbryte nedlasting og gjør at man må starte opp igjen som igjen gjør at man kan miste en god forbindelse .

Uansett så kreves det vel at man deler minst 1:1 som en uskrevet regel . Shadow`s er fin den og i en krevende situasjon så vil pause være et akseptabel måte å frigi noe båndbredde .

Husk bare på at om man hopper av ved 100% og alle gjør det så vil ett slikt system som BT dø . For hvem vil seede ting i evindeligheten .

My 2 Cent`s

Lenke til kommentar

ok.

men jeg vil helst ikke miste den forbindelsen jeg har nå så jeg tar ingen sjanser.

men takk for hjelpen alle sammen.

skal laste ned en litt bedre verson når jeg er ferdig med denne filen.

Lenke til kommentar

Noe som er svært sjeldent nevnt, er at du kan pause absolutt "alt" i Windows 2000/XP hvis hardware støtter Hibernation. Den suspendere hva enn du gjør for øyeblikket til hard-disken, og fortsette neste gang du starter maskinen.

Men, som nevt er det liten vits å bruke det her, for du kan uansett fortsette nedlastingen senere hvis du bare avslutter programmet. (du bare velger samme nedlastings sted som før)

Forresten ser jeg heller ingen vits i å bruke en evt. Pause funksjonen i enkelte utgaver av BT programmet siden du uansett vil miste den "gode" forbindelsen over så lang tid?

Endret av Fury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...