Joe DiMaggio Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hei! Har to stykker Ultra 133 TX2 IDE kontrollere (Promise Technology). Når jeg starter opp PC`en kommer først den ene opp og søker etter 4 disker. Så blir skjermen svart og den adre kommer opp og teller opp de 4 andre diskene. Det jeg lurer på er om jeg kan få de til og telle opp på likt sånn at det kommer opp 8 disker og ikke 4 disker to ganger etter verandre. Har lyst at de skal stå sammen... Går det? Endret 13. mai 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Mine to Promise kontrollere kommer opp slik, det jeg (innbiller meg) var trikset var å sette dem i to PCI spor ved siden av hverandre, så de blir scannet på rad... kommer det automatisk tror jeg. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Ok! Har de med ett hakk mellomrom nå! prøver det du sa! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 tror det kommer litt mer an på brikkene og om dem ber bios blanke skjermen før dem kommer med output heller den noe om hvor dem står i maskina... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Snakket med Kronztad i går kveld, det funket når kontrollerene stod inntil hverandre (har samme kontrollere selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå