pcgutten Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hjelp! Mor skal få en pc av meg. Men den mangler chassiet da vil hun ikke ha den. Jeg har årævd og tenke litt på va jeg kan tette med... Noen som har forslag... får når hun får den får jeg henes og der er et kabinett jeg kan lage casemod i:D Takker for forslag;) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hv mener du med "chassi"? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Chassi = kabinett I mine ører... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Chassi = kabinettI mine ører... Ja, mener det jeg og, men: Har ikke side dører eller chassi Virker litt rart Han spørr også om hva han kan tette med? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva er det du mener? Prøv å ordlegge deg litt bedre, så kanskje noen klarer å hjelpe! Slik jeg forstår spørsmålet ditt er at du ikke har noe kabinett! Og har du ikke kabinett, er det heller det du bør skaffe deg, enn en sidedør! Så jeg foreslår at du kjøper et kabinett, jeg, så får moren din en pc du egentlig kunne ha hatt selv, og så kan du få et kabinett du egentlig kunne ha kjøpt istedenfor å bytte Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har ikke noe som skal være over kabinettet altså det man setter over slikt man ikke kan stappe fingra inni det må jeg tette på en måte, Men med hva???? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvilket kabinett er rammen av da? Har et Aero S203 (sort med spideman dør) som ej kun skal ha rammen på til et prosjekt i sommer (bestilte kun rammen hos 3dfxCool men fikk med alt utenom frontpanelet ) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ta et bilde å vise oss kanskje ? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kabbis:P,masse bilder av det har, bare da i grå utgåve istedenfor sort som ej he Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har ikke noe som skal være over kabinettet altså det man setter over slikt man ikke kan stappe fingra inni det må jeg tette på en måte, Men med hva???? Altså du mangler toppen på kabinettet? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 tror an mener top+side deksel, vist man sammenligner det med bil er jo Chassis/Karosseri skallet utenpå alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå