Lucifer 666 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Når jeg lager lyd-cd i nero med mp3 fra forskjellige grupper så blir det et problem. Filene har stor forskjell på volumet slik at når en spiller f.eks track 1 med et passelig volum så kan track 2 komme med et volsomt brak... Går det ann å få alle filene i tilnærmet lik volum-styrke? Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 jeg tok et søk på google etter "normalize mp3", og fant del del prog som fixer dette. Feks Mp3Doctor. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Nero har et innebygget normalize-"filter", ihvertfall versjon 5 og oppover. Høyreklikk på en sang, velg "properties" og så "filters", så skulle du kunne finne en mulighet til å "normalisere" lyden. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 dette er et valg i nero som amlex sier. Hvilken versjon av nero har du? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 En kollega av meg nevnte noe om et lignende program, men som legger til noen algoritner eller noe, som gjør at lyden blir høyere, men han husket ikke hva det het. Trenger dette til mp3-spillern min. Noen som har en anelse om hva slag program dette kan være? mvh Pantera Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 En kollega av meg nevnte noe om et lignende program, men som legger til noen algoritner eller noe, som gjør at lyden blir høyere, men han husket ikke hva det het. Trenger dette til mp3-spillern min. Noen som har en anelse om hva slag program dette kan være? mvh Pantera Muligens http://mp3gain.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Muligens http://mp3gain.sourceforge.net/ Antagelig var det akkurat det det var....mener å huske navnet nå. Skal sjekke ut. Takker mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå