Payton Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Lurer på om det er noen andre som har hatt problemer med mye bråk fra OTES vifta på dette hovedkortet og om de har funnet noen løsninger på problemet. Jeg har sendt mail til Abit for å spørre om det er mulig å stoppe denne vifta. Svaret var at de ikke anbefalte å stoppe denne uten å fjerne plast "tunnelen". Har noen prøvd å stoppe vifta? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har ikke stoppa vifta, men IKKE gjør det uten og ta av dekselet... ellers stenger du jo inne varmen!?! Har du prøvd og redusere hastigheten via Bios etc. !? NB kjøleren min tokk kvelden, fikk ny fra Komplett.no. kanskje de har slike "40mm" vifter også? (er ikke sikker på str. på den, men den er ganske bred til og være så liten) Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Min Otes synes jeg ikke bråker. Jeg har ingen andre vifter i kabinettet. Untatt skjermkort, nb, cpu og otes. Boxed cpu. Er vel bare å ta av lokket og ta ut vifta, evt sette i en som bråker mindre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jepp jeg har kjørt uten den vifta ikkeno problem, men skal du stoppe den så ta vekk den plastkanalen for da mister den sin misjon . du kan jo også gå i bios og sette ned hastigheten på den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 No problem, er bare å fjerne vifte, men husk å fjerne dekkslet også så ikke den varme lufta blir innestengt i dekkslet. Fjernet begge viftene på mitt kort. Lenke til kommentar
Payton Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Har røska ut vifta og tunnelen nu. En fryd for øret Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 En annen mulighet er jo selvfølgelig å bruke speedfan for å justere ned hastigheten til ca 25-30% av full hastighet, da er det og lydløst Lenke til kommentar
Payton Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 En annen mulighet er jo selvfølgelig å bruke speedfan for å justere ned hastigheten til ca 25-30% av full hastighet, da er det og lydløst Bra tips!!!! Hadde ikke hørt om det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå