Necleto Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Bare lurer på om jeg kan flashe 9700 PRO AIW-kortet mitt til 9700XT eller noe? ...vet det er R300 kjerne, men tenkte bare å "lufte" spørsmålet mitt litt... Takker og bukker for hjelp... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 9700XT finnest ikkje Nei, vet det, men går det an å flashe det opp til "9700 XT" hvis du skjønner hva jeg mener...? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 vel, hvis du finner en 9700XT bios kan du vel, men det er vel ikke så sannsynlig er det? eller du kan hacke en eller annen bios, hvis det hjelper da... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 vel, hvis du finner en 9700XT bios kan du vel, men det er vel ikke så sannsynlig er det?eller du kan hacke en eller annen bios, hvis det hjelper da... ja...så var det meg og hacking da...ikke så veldig flink til det...er det noen bra plasser jeg kan søke etter BIOS-er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå