ahdrage Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har ei innleverings oppgave som er i word.. 6 sider, kjedelig og miste... Formateringa er rar for å si det mildt. Skjønner ikke hva som er gale... tekstdokument Som dere ser så er det enkelte avsnitt i teksten som er leslige... Noen forslag til reparering? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) I hvilken sammenheng har så dette skjedd ? Du kan se etter en tidligere versjon i temp mappen på den maskinen du har redigert dette dokumentet på. Hvis du ikke finner noe der, så har jeg ingen løsning foreløpig.. EDIT : Du kan jo prøve noe av dette : http://www.google.com/search?sourceid=navc...+word+documents Endret 13. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har du skrevet dokumentet i en høyere versjon enn det du har åpnet det i her? Fikk noe av det samme engang jeg åpnet et dokument med office95 som jeg hadde lagret i office97. Hvis dette er problemet må du lagre som en lavere versjon i "lagre som".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå