Snorre123 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) *slettet* Endret 17. mai 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vel... Dette eksemplet hører nok med til unntaket fra regelen at ATI-kort kun tar opp en kortplass, uansett modell. Hos nVidia er dette stikk motsatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er denne kjøleløsninga bedre enn den vanelige, eller er den bare mer stillegående? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 31/5 !!!!! jupp 31/5, men tror faktisk at det blir reelt levert til butikk 3-4.06 og til oss som har bestilt 6-7.6 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Er denne kjøleløsninga bedre enn den vanelige, eller er den bare mer stillegående? Endel sier at denne løsninger stillegående og kortet sikkert er klokkevennlig. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kjøleren fungerer utmerket den, er mange her oå forumet som har den... En kompis av meg har den og... Han er kjempefornøyd, HDD'ene hans overdøver den på low... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Og problemet? Har ala samme kjølingen til mitt 9700Pro. problemet er at "noen" tror at det er bare nvidia-kort som tar 2 plasser men bra kjøling på disse kortene Endret 13. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Sinnsykt!!! Jeg skal ha et slikt kort. 25K igjen på skatten...sweet V Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hahaha, når du sa det så jeg for meg at de leverte kortet med "støttepinner" som man lente mot undersiden av kortet og mot bunne i kabinettet. Hihi, det kunne blitt morsomt da Eventuelt henge det opp i strikker i taket eller lignende Hihi, slik har jeg nå. 2 stk 80mm som på pinner/fast i pci-slot. Begge viftene blåser opp på heatpipen min. Stille og effektivt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kjipt for Shuttle-folka, likegyldig for meg. Både nVidia og ATi kan gjerne bruke 4 PCI-spor for kjøleløsningen sin de, så lenge den er effekti og stille! 4? haha! stabilt! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 kan ikke den nye kjøleløsningen der også kjøpes separat? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 de selger den på www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 men det er ikke v.2 er det? vil jo ha 40% fan noise lower, 30% less heat osv. Lenke til kommentar
LOG Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hehe , er litt morro å se hva folk klarer å henge seg opp i . Når endelig Nvidia fansen klarte å finne ett ATI kort ,og ett som bare blir produsert av en eneste leverandør som tar 2 plasser ,og da påstår de at ATI er akkurat som Nvidia. Vel , det er da selvfølgelig tull ,alle andre ATI kort tar kun 1 plass. Jeg har ikke plass til at grafikkortet tar mer enn en kortplass fordi jeg har masse dill i maskinen ,jeg har heller ikke 2 strømtilkoblinger ledig. Derfor er x800XT den perfekte løsning for meg. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 disse "enorme" kjøleløsningene vil vel føre til at flere hoverkort produsenter lager et mellomrom mellom agp og første pci slot, slik som på f.eks abit nf7-s. dermed mister ikke folk en pci slot. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Og til alle nVidia-fanboys som prøver å slå dette stort opp: ATIs referansedesign tar kun opp en kortplass. ATI sine egne kort tar kun opp en kortplass. De fleste kort fra andre produsenter tar kun opp en kortplass. Dette er faktisk første gang jeg har sett et ordinært ATI-kort ta opp to kortplasser. Det bryr meg ingenting. Jeg skal uansett kjøpe ATI sitt eget X800 Pro snart... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Kjipt for Shuttle-folka, likegyldig for meg. Både nVidia og ATi kan gjerne bruke 4 PCI-spor for kjøleløsningen sin de, så lenge den er effekti og stille! Må si meg enig der, jeg har kun 1, eller egentlig 0 ekspansasjons kort annet enn 3dkort, resten er HK intrigert:) [eneste er et nettverks kort jeg ikke har giddi og tatt ut enda:] [små Irritert] Og til Fansboys og slikt: Kan dere for en gangs skyld holde kjeft med vinklinga deres og heller komme med noe annet enn nedrakking? [/små irritert] Endret 13. mai 2004 av Snabben Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vel... det finnes jo de som har dedikert lydkort, kanskje et TV-kort, for ikke å snakke om et SCSI-kort. Og i det øyeblikket jeg tar i bruk en SCSI RAID-kontroller jeg fikk svinbillig, får jeg to SCSI-kort (må ha et til CD-brenneren også). Så da er jeg oppe i 4 PCI-kort. Da er det veldig greit at skjermkortet kun tar opp en kortplass. Lenke til kommentar
LOG Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har 2 SCSI kort ,1 SATA kontroller kort ,1 Lydkort og 1 Nettverkskort. Kan ikke ha grafikkort som tar mer enn en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå