Gå til innhold

Å fytterakkern et x800 pro kort som tar 2 plasser!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, når du sa det så jeg for meg at de leverte kortet med "støttepinner" som man lente mot undersiden av kortet og mot bunne i kabinettet. Hihi, det kunne blitt morsomt da :green:

Eventuelt henge det opp i strikker i taket eller lignende :w00t:

Hihi, slik har jeg nå.

2 stk 80mm som på pinner/fast i pci-slot.

Begge viftene blåser opp på heatpipen min.

Stille og effektivt

:D

Lenke til kommentar

Hehe , er litt morro å se hva folk klarer å henge seg opp i .

Når endelig Nvidia fansen klarte å finne ett ATI kort ,og ett som bare blir produsert av en eneste leverandør som tar 2 plasser ,og da påstår de at ATI er akkurat som Nvidia.

Vel , det er da selvfølgelig tull ,alle andre ATI kort tar kun 1 plass.

Jeg har ikke plass til at grafikkortet tar mer enn en kortplass fordi jeg har masse dill i maskinen ,jeg har heller ikke 2 strømtilkoblinger ledig.

Derfor er x800XT den perfekte løsning for meg.

Lenke til kommentar

Og til alle nVidia-fanboys som prøver å slå dette stort opp: ATIs referansedesign tar kun opp en kortplass. ATI sine egne kort tar kun opp en kortplass. De fleste kort fra andre produsenter tar kun opp en kortplass. Dette er faktisk første gang jeg har sett et ordinært ATI-kort ta opp to kortplasser. Det bryr meg ingenting. Jeg skal uansett kjøpe ATI sitt eget X800 Pro snart...

Lenke til kommentar
Kjipt for Shuttle-folka, likegyldig for meg. Både nVidia og ATi kan gjerne bruke 4 PCI-spor for kjøleløsningen sin de, så lenge den er effekti og stille! ;)

Må si meg enig der, jeg har kun 1, eller egentlig 0 ekspansasjons kort annet enn 3dkort, resten er HK intrigert:)

[eneste er et nettverks kort jeg ikke har giddi og tatt ut enda:]

[små Irritert] Og til Fansboys og slikt:

Kan dere for en gangs skyld holde kjeft med vinklinga deres og heller komme med noe annet enn nedrakking? [/små irritert]

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Vel... det finnes jo de som har dedikert lydkort, kanskje et TV-kort, for ikke å snakke om et SCSI-kort. Og i det øyeblikket jeg tar i bruk en SCSI RAID-kontroller jeg fikk svinbillig, får jeg to SCSI-kort (må ha et til CD-brenneren også). Så da er jeg oppe i 4 PCI-kort. Da er det veldig greit at skjermkortet kun tar opp en kortplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...