Sebastian01 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hmm, når jeg spiller av mine musikkskiver i Media Player (nyeste utgave) så hakker det. Noen som vil hjelpe en stakkars gutt som ikke har filla peiling på pc? Hjertelig takk på forhånd :-) :-) Endret 13. mai 2004 av Sebastian01 Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har du renska skivene for støv eller lign. ? Er pick-up´n i orden? Hvordan avspiller du skivene på pc´n? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Mulig CD/DVD-rom'en kjører på PIO istedenfor DMA Lenke til kommentar
Sebastian01 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Har testet mange skiver, og de funker på stereoanlegg så det er ikke noe problem med renheten. Om pick-up'n er i orden? Hva er pick-up? ;-) Spiller de av via CD-avspilleren (har også en DVD-avspiller) i Media Player. Hva er PIO og DMA og hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 PIO Og DMA er Overføringsmoduser(ELNS) Se her for en tutorial på å skru på DMA. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Nå er jeg av den gamle skolen som har skiver(plater) i hylla og når du skriver skiver , så tenker i retning plater du spiller av på platespiller. Så derfor mine spørsmål. Men ser nå at du mener cd plater... Lykke til. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Spiller de av via CD-avspilleren (har også en DVD-avspiller) i Media Player. Hvordam får du plass til skivene i cd spilleren ? Lenke til kommentar
Sebastian01 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hehe, bholmsen. Er av den yngre garde jeg Takk for tips om DMA, men den var skrudd på. Endret 13. mai 2004 av Sebastian01 Lenke til kommentar
Sebastian01 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Nå sitter jeg og spiller av en plate og det kommer merkelige lyder under alle låtene, vanskelig å forklare hva slags lyder. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vinyl låter best. On topic: Hva slags maskin har du? Tenker da på lydkort og hovedkort. Ihvertfall på chipset fra VIA er det ikke helt vilkårlig hvilken PCI-plass lydkortet er plassert i. Riktige drivere til chipsettet er også ganske viktig. Lenke til kommentar
Sebastian01 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Har en hp Pavillon 750 som jeg tror er 3 år gammel. Lydkortet heter vel Creative Sound Blaster PCI 128. Hovedkortet vet jeg ikke hva heter. Lyden er fin når jeg kopierer filene til maskinen, men ikke ved direkte avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå