Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei, jeg har kjøpt denne cpu viften: 3D Cooler-PRO pcu21-vg men mitt problem er at heg ikke får den til å sitte fast på slotten Jeg har en Amd Athlon 3000+ (xp) er det noe hjelp å få? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har ikke en link til kjøleren? du har kjøpt riktig socket? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Joda, riktig socket og gode greier. Hvordan "ikke får den til å sitte fast på slotten"? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Den skal ikke festes i de 4 skuehullene rundt socketen da? Når man skal ha kjøler til AMD Athlon XP skal det være Socket-A eller Socket 462 (som forøvrig bare er to navn på samme socket) EDIT: ser ut til at den skulle festes med clip ja, har du husket og bytte til Socket-A/462 clipet da? Og man må presse ganske hard for å få det ned til festeørene på sokkelen... Endret 13. mai 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 I følge denne testen følger det med forskjellige klips til de forskjellige soklene. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå