erikstein Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har et GF FX5900U 256mb kort som lager pipelyder når jeg scroller på websider eller spiller spill (dvs når kortet blir belastet). Noen som har hatt samme problem, eventuelt om det er returgrunnlag? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har et GF FX5900U 256mb kort som lager pipelyder når jeg scroller på websider eller spiller spill (dvs når kortet blir belastet). Noen som har hatt samme problem, eventuelt om det er returgrunnlag? jeg ville ikke kalt det for en belastning at du scroller på web sider. Er du sikker på at det er skjermkortet? ikke hovedkortet? Kan være viften... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hey! Jeg hører også sånne svake pipe/summelyder når jeg scroller og sånt, men jeg hører dem i høyttalerne...Tror ikke det er skjermkortet ass...Det er vel en slags uforklarlig støy... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Neida, det er skjermkortet faktisk...(hk er lydløst)..har prøvd et r9600pro kort, da peip ikke maskina her..det er jo ikke høyt i det hele tatt, bare irriterende Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hva på kortet skulle egentlig lage den pipelyden a? det er jo bare vifta som er mekanisk, så vil tro det er den... uansett hvor rart det skulle vært. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Det kan være elektronisk støy fra kondensatorer f.eks...men om det er returgrunnlag er et annet spm..får sende en mail til komplett.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det samme skjer på laptopen min, men kun ved spesielle handlinger, eks minimering/maksiering av vinduer og spill. Samme lyden på mange av de andre laptopene til kameratene mine... Merkelig... Lenke til kommentar
sdk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Gå inn på egenskaper for internett. Gå så inn på avansert og klikk av bruk jevn rulling Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jøss...det virket faktisk..noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jøss...det virket faktisk..noen som vet hvorfor? ja, det var musen som lagde lyden i windows... har samme "problemet" på min bærbara. det er jo ikke de alvorligste som er å "få"/finne. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Neida, det er skjermkortet faktisk...(hk er lydløst)..har prøvd et r9600pro kort, da peip ikke maskina her..det er jo ikke høyt i det hele tatt, bare irriterende Jeg har r9600pro og piper når jeg scroller ned på websider og når jeg spiller!! Hva er galt? Lenke til kommentar
kavri Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Problemet kan komme fra intigrert lydkort.Hadde problem med støy på min maskin men støyen forsvant da jeg innstalerte eget skjermkort. Lenke til kommentar
kavri Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Skrev feil det skal selvfølgelig være eget LYDKORT Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har eget lydkort ved siden av, lyden er der for det...jeg har prøvd å avinstallere skjermkort drivere, da forsvant faktisk lyden helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå