Gå til innhold

Endre produktkey..

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en brent versjon av windows xp. Har brukt "windows serial key changer patchen" for å endre product-key'en på denne slik at jeg har fått lastet ned de nødvendige oppdateringer fra windows-update. Dette har fungert utmerket.

Jeg bruker også en brent versjon av xp office, noen som vet om en lignende måte å endre produktkey' på dette programmet? fant en generator som lagde en ny office-key til meg....men aner ikke hvordan jeg endrer denne i office? Det går ikke via den....."ringe en kundeservicemedarbedier" greia jeg brukte for å endre windows key'en......noen som har tips til meg? Skulle gjerne ha lastet ned "norsk" ettersom min brente office er på engelsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok sikkert en del som bruker warez/pirat av de som er på forumet, men skikken er å ikke dikutere det åpent. Er i grunnen enig i det, det kan jo skape trøbbel for de som driver forumet, særlig når det er snakk om Microsoft-produkter, som du spør etter. Microsoft er jo ikke akkurat kjent for å være sene med å engasjere advokater i slike saker ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...