MAtroxX Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hey, jeg har nettopp satt i nytt skjermkort (power color 9800pro). etter jeg satt det i fant ikke pc'en hardisken min med en gang, må altid restarte ved oppstart for at den skal finne den i bios har jeg for liten strømforsyner kansje q-tec 300 watt, vær grei å ikke komenter psu'en min. er selv redd for at den skal sprenge i pcen Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 kan jo være liten psu ja.. kast q-tecen og invester i en ny;) da blir det iallefall mer brannsikert Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 en qtec 300 watt tilsvarer litt over 212 watt. qtec oppgir styrken på PSU til peak verdi, altså det som er på toppen av sinusen. det må deles på roten av 2 for å finne riktig styrke. uansett er 300 watt litt lite det å. du får billige og gode strømforsynere til 500,- Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 det nye skjermkortet ditt trekker nok litt mer enn den slitte PSUen din vil være med på i tillegg til annet den driver. Har selv hatt qtek550w som oppførte seg lignende. ved restart har den fått sjangs til å lade opp kondensatorer rundtomkring og får ikke den skyhøye peakstrømmen når du slår på hk. skift psu du. kjibt men.. sånn e det bare Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 da slipper jeg vertfall eksplosjons faren og det er jo litt greit da Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 lurer på hvor mange problem-innlegg det er i forumet som har opphav i en løgnass Qtek PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå