J0ppe Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg og noen venner har jobbet lenge med å lage denne filmen. Max Cow er en parodi på dataspillet Max Payne. Det hele startet når jeg hadde sommerjobb med å stå som litagoku utenfor ica på ulleval stadion. Noen venner kom opp og filmet meg, la til musikk og slang den ut på internet. Etter masse god respons lånte vi kudrakta og laget en toer med en skikkelig historie.Dere kan se "action versjonen" her! (Den orginale er på hele 30 min) Husk å skrive i gjesteboka. Mvh Jesper Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det hørtes i hvertfall ut som en spennende jobb! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Det hørtes i hvertfall ut som en spennende jobb! Det var litt varmt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Konge film! men hva med å legge ut den lange? Endret 15. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Konge film! men hva med å legge ut den lange? Skulle gjerne gjort det, men vi har ikke så mye server plass. Koselig at der elikte filmen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har du den på pcn da? SKulle gjerne ha fått den. Hvis du har den, pm meg med msn adresse Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fresk den, men litt spesielle stikkflammer - litt overhyppig bruk av "zoom" funksjonen i programvaren dere bruker, men ellers så den ålreit ut. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har du den på pcn da?SKulle gjerne ha fått den. Hvis du har den, pm meg med msn adresse Jepp, du skal få hele. Må bare rendre den til divX. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har du den på pcn da?SKulle gjerne ha fått den. Hvis du har den, pm meg med msn adresse Jepp, du skal få hele. Må bare rendre den til divX. Jeg også! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fete "film". Bare trailer vel ? En ting som slo meg var musikken jeg mener jeg har hørt før; hvem var det ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fete "film". Bare trailer vel ? En ting som slo meg var musikken jeg mener jeg har hørt før; hvem var det ? I starten var det Papa Roach - Bloodbrothers! Huh, hva gir dere meg? Huh? Huh? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ok. "thanks" *gir applause til c_u_m8* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå