Hypsilofodonten Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 skal formatere og tenkte eg skulle ta kopi av alle mailene mine. men hvor ligger de? (er outlook express) Lenke til kommentar
khaugnes Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Prøv å last ned et backupprogram, da får du beholde mapper, epost og alle innstillinger.... finner flere typer ved søk på google.... http://www.abf-soft.com/outlook-express-backup.shtml f.eks Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) skal formatere og tenkte eg skulle ta kopi av alle mailene mine. men hvor ligger de? (er outlook express) C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\mappe med masse tegnogbokstaver\Microsoft\Outlook Express Bytt ut med det som passer hos deg... Der ligger mailene, bare ta kopi av alt som ligger der og etter du har installert på nytt så overskriver du de som ligger på samme sted med de du kopierte,viola. Endret 14. mai 2004 av mars001 Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hent filene fra den plassen som mars001 sa, og når du er ferdig så starter du Outlook Ekspress og importerer filene fra katalogen du kopierte dem til =) Like enkelt, og vel så bra! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Nå husker ikke jeg om denne muligheten er i Outlook Express, men i Outlook så bruker jeg følgende (engelsk): Går på File/New/Outlook Data File Der lager jeg en personal folder file (pst) og lagrer den på en disk som ikke skal slettes. Man vil da få en ny "tråd" i folder-oversikten i outlook der man kan flytte alle mailene man vil lagre. Det som er fint med denne metoden er at man lagrer alle mailene og samtidig kan lese dem som vanlig mail. Når du har formatert alt og skal hente disse mailene så bare går du på: File/open/Outlook Data File Leter deg frem til der du lagret filen og åpner den. Da vil alle mailene dine komme frem igjen Men som sagt.....vet ikke om denne funksjonen finnes i Outlook Express da.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bruke oebackup kanskje , enkelt .... http://www.oehelp.com/OEBackup/Default.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå