Armas Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Den reklamegreien høres jo irriterende ut, noen som har noen synspunkter for eller mot den ene eller andre? Det er kanskje bare for wondows brukere at Opera er det beste alternativet? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 beste alternativet? ...erm safari er ikke så dum den. nå får du mozilla, firefox og camino til mac. iCab er også en mulighet ...taes med en stor klype salt, da jeg tar i en mac utrolig sjelden Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Safari eller Firefox er vel heller spörsmålet! Jeg bruker Safari.. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Opera 7.5 kom jo nettopp for mac, absolutt verdt å teste ut! Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Opera 7.5 kom jo nettopp for mac, absolutt verdt å teste ut! Les hva folk synes om nye opera her. Lenke til kommentar
inken Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kva med OmniWeb? NeXT sin gamle gode nettleser hest. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) jeg testet den nye Opera 7.5 i går på macen min og likte den ikke no særlig synes fontene på enkelte sider ble rare i Opera 7.5. hvis man sammenligner hw.no med safari og opera ser man store forskjeller jeg er veldig happy med Safari, bruker Firefox av og til til enkelte sider som safari ikke liker Endret 14. mai 2004 av Gribuz Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg bruker OmniWeb for tida og synes den er helt grei. Takler omtrent alle sidene jeg har interesse av å besøke. Men den har en bug som ganske ofte gjør at den kræsjer. Det er riktignok versjon 4.5, vet ikke om 5 beta-versjonen har den buggen, men det var noe annet med den som jeg ikke likte... Husker ikke hva det var. Men OmniWeb er helt grei. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Holder meg til firefox, og Opera. Hm tror jeg har ca 5-10 browsere instalert på maskinen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå