sofokles Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hallo folkens, Jeg driver og regner på om jeg skal sette opp et lite selskap som vil ha behov for utarbeiding av diverse og lurer på hva jeg må budsjettere med for 1 : Logo design 2 : Hjemmeside design og programmering + 3 : Enkel webshop design og funksjonalitet Takker for svar Endret 13. mai 2004 av sofokles Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Punkt 2 koster vel et par tusen, kommer an på "vanskelighetsgraden".. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 En logo fra et proffesjonelt firma er opp i mot 1500.- ... så da ville jeg nok spurt en på et forum, da ville du nok spare over 50% på logoen... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Snakker du webshop og økonomistyring vil jeg absolutt ta en titt på mamut. Litt usikker på hvor frie tøyler du har til å mekke på designet der, men tror det er ganske fritt, og det er en veldig funksjonelle og god løsning Endret 13. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 En logo fra et proffesjonelt firma er opp i mot 1500.- ... så da ville jeg nok spurt en på et forum, da ville du nok spare over 50% på logoen... Har vært borti myyyye dyrere enn det. Sist profileringsprosess jeg var borti jobbet 3 konsulenter ca et halvt år , holdt allmøter og dybdeintervjuer og satte igang task-groups og hadde tilslutt jaggu guts nok til å komme tilbake og si det var nok best å behold profilen som den var. Billig var det ikke. Dette er et privatprosjekt - herlig fritt - profesjonelle firmaer kan tørke seg bak - for mye prat og for lite ull - tenkte å legge designoppdraget ut her jeg (hvis det blir aktuelt). Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 tenkte å legge designoppdraget ut her jeg (hvis det blir aktuelt). Nå er ikke det helt lov her på forumet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 1 : Logo design2 : Hjemmeside design og programmering + 3 : Enkel webshop design og funksjonalitet Billig, billig og gratis. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 tenkte å legge designoppdraget ut her jeg (hvis det blir aktuelt). Nå er ikke det helt lov her på forumet Man kan jo forkle det litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå