mr. maggie Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei! (viste ikke helt hvor jeg skulle poste spørsmålet, så postet det bare her jeg, håper det er greit) Jeg har SELVFØLGELIG klart å få virus på pc'n! jeg tror det er ett eller annet spyware. Det som skjer nå er at pc'n går noe jævlig treigt og klikker litt når jeg er inne i Internet Eplorer. Det blir også byttet startside hver gang jeg åpner explorer. Jeg har Norton Anti Virus instalert på pc'n. Jeg fikk en advarsel om at jeg hadde fått en trojansk hest, men at den hadde blitt slettet automatisk. Lastet ned ad aware og slettet mye, men det har ikke hjulpet. er nå helt tom for ideer og håper dere vet hva som er problemet.... takk for svar.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Prøv å scan for virus på Antivirus.com Har funnet en den virus der som jeg ikke har funnet med noton på pcen. Endret 13. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til forumet for sikkerhet, der man kan diskutere virus, trojanske hester, spyware og lignende. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Prøv også CWShredder og Spybot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå