Gå til innhold

Brutal vekking

Pusern

Anbefalte innlegg

Au da.. :devil:

En annen ting som er morro på LAN er tannkrem trikset :devil:

Tannkrem trikset???

Morsomt var det jo utvilsomt. Men da jeg leste overskriften trodde jeg det var mer i duren at to skykker ankommer offeret. Den ene drar dyna av, den andre peiser en bøtte med vann i trynet. Deretter blir han dratt på gulvet. Alt på så kort tid som mulig.

Tror ikke jeg skal si hva jeg trodde de skulle gjøre :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Au da..  :devil:

En annen ting som er morro på LAN er tannkrem trikset  :devil:

det er IKKE morsomt nei!

Helt enig! Er så dritt lei folk som gjør dritt mot en som sover. Har du vært på et lan, men så ville inge mer? Sikkert på grunn av deg..

Edit: jeg mente selfølgelig ikke deg invictus :)

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Anyway, noen må forklare tannkrem trikset!

Liker ikke det tannkrem-trikset, lillebroren min gjorde det på meg, satt masse tannkrem i handa, og litt i ansiktet, så jeg tokk handa i ansiktet for å ta det vekk, å splesj masse tannkrem i ansiktet mitt.

Dette skal vi gjøre neste LAN med en kompis (blir vel torsdag - fredag, skal filme dette)

Legger du ut på nett da? Det hadde vært komisk, det... :thumbs:

Ja, skal gjøre det hvis vi klare å gjøre det (Få han til å skalle hodet sitt).

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar

Når vi snakker om brutal vekking så er det ikke mye som er verre enn å ha "døgnet/døgna/vært-oppe-jævlig-lenge", sovet 4-fire timer for så å merke i drømmeland at noen roper et-eller-annet to sekunder før tre stykker begynner å slå løs på deg med balltrær med et lite lag med skumgummi utenpå (sånne man får kjøpt på ESSO)

Det var bare helt absurd hvor sint jeg ble da... Tror ikke jeg har vært så sint noen gang... :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...