John_Torvald Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Dette er kva eg må ha for å få utnytta spdif / digital osv. Braktett Men problemet er at eg ikkje får tak i den! Eg har gigbyte ga-7va og går til innkjøp av Sony STR-DE495 og vil bruke digital utgangane men det hjelper lite at dei e på hovedkortet, nokon som veit korleise eg skjal få tak i noko sånnt? Here it is! Endret 13. mai 2004 av John_Torvald Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 brakett* Braktett høres ut som antifisluktunderbukser Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 So du veit ikkje ka ein brakett er hahahhahahaha Ok ein brakett kan vere mykje rart, men som regel er det kun ei enkel stålplate. I mitt tillfelle, ei stålplate med spidf og heile pakka, til å montere i ein tom pci slot. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 lær deg å lese a... brakett vs. brakTett... BTW! STFU! Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 okey okey, såg ikkje denn... mrn du har tilfeldigvis ikkje peiling på kor eg kan få tak i noke sånnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå