Yeahright Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Hvis du kaster kassen. Og henger HK og pw på vegge så kan du slippe unna med kun en vifte på pros. Mindre støy! For de som har vært med i dette gamet husker sikkert Norway (BBS) på Randaberg. De hadde en, den gang, litt heftig 386 hengende på veggen! :smile: Ja, det var den ene noden! Jeg spurte Reidar om den ikke ble varm. Nei, fønke fint den, sa han. Vel, kan ikke huske at den noden var nede noen gang... En litt modifisert utgave i år kunne kanskje vært at du strippset HK fast til et av beina på pulten. L8er Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Det er jo gjerne harddiskene som bråker da, i stillere maskiner. Jeg har to 5400-harddisker, de bråker som to tenåringer. Men i dag skal de til pers. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 De kan du henge i strikker i 5,1/4 slottene som du måtte ha ledig. Eller i strikker på veggen. :wink: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Hardisken? Hos meg er det hvertfall sikkert at det er kab. viftene og cpu vifta som bråker mest, selv om jeg har en 7200RPM IDE disk, hører jeg den nesten aldri. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg hangte diskene i et par tøystykker under 3.5'' slottene, nå høres de ikke i det hele tatt. Delvis ordi de overdøves av vifter da:( Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 /me synes Galfisk burde vært tiltalt for massemord :wink: Kongesig det der Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 med de nye oljefylte hdd`en skal det visst nok bråke mindre... vurderer å kjøpe noe slikt... den vellkjente "hakkinga" skal visst nok være borte. sitter med en 1000.0000rpms seagate turbo-super-rettidysa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå