Haugnæss Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har 4 sånne prossesser liggende når jeg trykker ctrl + alt + del! nÅr jeg stopper prossessen av den største av de , stopper også et problem med at min wireless mottaker mister kontakt med sendern ? hva skyldes dette. Hvis jeg ikke fjerner den så mister jeg kontakt med sendern typ 4 ganger i minuttet av 2-3 sekunder av gangen! Help Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 ok, men du hakke no grunn til meg hvorfor wlan mister kontakt med mottaker eller sender ? Dvs. enten så mister sendern kontakt med mottaker eller omvendt! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) fjernet. notat til meg selv: "husk å les innlegget nøye neste gang, "også" er et fint ord Endret 13. mai 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg er jo online selv om jeg slutter den av! Eneste jeg merka ble fucka var lyden på spill , men, jeg fikk stabil linje. IKKENO dropps! var rart Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kva oppsett har du på wlanet (merke, modell på kort og router/akesspunkt) Korleis er oppkoblinga (pci, pcmcia, usb)? Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Er en netgear Ma101 usb mottaker i min pc! Som sender bruker jeg et wireless accses point(Cnet) som er koblet til en Planet ruter som igjen er koblet opp mot min adsl linje fra telenor. Endret 14. mai 2004 av Haugnæss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå